شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
قيمت
اينترنت موبايل

قیمت اینترنت موبایل واقعی نیست

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با اشاره به جبران حاشیه سود اپراتورهای موبایل در بخش صوت به‌جای اینترنت، تاکید کرد: اگر تعرفه‌ صوت موبایل واقعی شود و کاهش پیدا کند، تعرفه اینترنت هم واقعی خواهد شد.

ادامه مطلب

گوشي تلفن همراه

رییس انجمن فروشندگان سیم‌کارت و گوشی:

احتمال افزایش قیمت گوشی با اجرای طرح رجیسترینگ

رییس انجمن فروشندگان سیم‌کارت،گوشی موبایل و تجهیزات جانبی درباره اجرای مجدد طرح رجیسترینگ تاکید کرد: در شرایط فعلی اجرای این طرح قطعا منجر به کاهش هزینه‌های مشترک نشده و شاید حتی هزینه‌های مردم را هم افزایش بدهد.

ادامه مطلب

تیک نیوز

عضو کمیسیون صنایع اعلام کرد:

برنامه پنجم به کاهش قیمت اینترنت تاکید دارد

در برنامه پنجم توسعه به کاهش قیمت اینترنت تاکید شده و این موضوع توسط اعضای کمیسیون صنایع پیگیری می شود.

ادامه مطلب

رايتل

قیمت سیم‌کارت‌های اپراتور سوم اعلام شد

براساس اطلاعات درج شده در سایت اینترنتی اپراتور سوم "رایتل" قیمت سیم‌کارت‌ها که در سه نوع دایمی، اعتباری و دیتا واگذار خواهد شد، اعلام شد.

ادامه مطلب

vpn

قیمت جهانی درگاه‌های IP VPN رو به کاهش گذاشت

طبق داده‌هایی که گروه تله‌جئوگرافی منتشر کرده است قیمت درگاه MPLS IP VPN در شهرهای مهم جهان به سرعت در حال کاهش است.

ادامه مطلب

مجلس

کمیسیون صنایع با زیرساخت در مورد وضعیت اینترنت مذاکره می کند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اعتقاد بر اینکه وضعیت شبکه اینترنت در کشور نابسامان است، اعلام کرد: مذاکراتی را با شرکت ارتباطات زیرساخت انجام داده ایم و منتظر نتیجه آن هستیم.

ادامه مطلب

خادمي

فروش نامحدود اینترنت بدون کاهش قیمت ممکن نیست

رییس کمیسیون اینترنت سازمان نظام صنفی رایانه ای در واکنش به اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی که اپراتورهای ارایه دهنده ADSL را از هرگونه محدودیتی در میزان حجم آپلود، دانلود و زمان اتصال در طول دوره ارایه خدمات به کاربران اینترنت منع کرده است، گفت: تا زمانی که قیمت اینترنت کاهش پیدا نکند امکان اجرایی کردن این امر غیرممکن است.

ادامه مطلب

مهديون

مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات:

حذف واسطه ها قیمت اینترنت را کاهش می دهد

مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات با بیان اینکه حذف واسطه های اینترنتی منجر به کاهش قیمت اینترنت می شود، اعلام کرد: تبدیل شرکت های ISP به ISDP می تواند تاثیر مهمی در کاهش قیمت اینترنت داشته باشد.

ادامه مطلب

ps

کاهش قیمت PS3 باعث 400 درصد افزایش فروش شد

شرکت سونی استرالیا اعلام کرد در پی کاهش قیمت مدل‎های 160 و 320 گیگابایتی پلی‌استیشن3 در استرالیا، میزان فروش طی یک هفته 400 درصد افزایش داشته است.

ادامه مطلب

رضواني

معاون نظارت سازمان رگولاتوری:

اینترنت نامحدود و تعرفه‌های آن یکسان می‌شود

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: شرکت های ارایه کننده اینترنت باید تعرفه های پیشنهادی خود را برای اینترنت نامحدود به رگولاتوری اعلام کنند، تا رگولاتوری با بررسی آنها تعرفه واحدی را برای این منظور تصویب کند.

ادامه مطلب