جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
متما
سنجش سرعت اينترنت

جدول سرعت و کيفيت اينترنت

برترين شرکتهاي اينترنتي ارديبهشت ماه

فهرست برترين شرکتهاي ارائه دهنده سرويس اينترنت براساس سامانه سنجش سرعت و کيفيت اينترنت کشور و تست سنجش سرعت که از سوي کاربران اينترنتي انجام شده در ارديبهشت ماه امسال در 3 بازه زماني و 6 گروه اعلام شد.

ادامه مطلب

کاربران اينترنت

شمار کاربران اینترنت ایران به بیش از 45 میلیون تن رسید

مرکز توسعه ملی اینترنت (متما) ضریب نفوذ اینترنت ایران در سال 1391 را نزدیک به 60 درصد اعلام کرد و این درحالی است که تعداد کاربران اینترنت در سال 1390، حدود 32 میلیون و 700 هزار نفر و ضریب نفوذ اینترنت نیز 43 درصد بود.

ادامه مطلب

وايمكس

کاربران وایمکس به 867هزار مشترک رسید

مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت (متما) ضریب نفوذ اینترنت در کشور تا پایان سال 90را 43.23 درصد اعلام کرد که براساس آن GPRS بیشترین تعداد کاربران اینترنت کشور را به خود اختصاص داده است.

ادامه مطلب

سنجش سرعت اينترنت

از منظر سازمان فناوری اطلاعات

برترین خدمات‌دهندگان اینترنت فروردین‌‌ ماه 91

مرکز متمای سازمان فناوری اطلاعات بر اساس سنجش سرعت اینترنت، رتبه‌بندی شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت در فروردین ماه را اعلام کرد.

ادامه مطلب

تزييني

متما 8 سامانه خدماتی راه اندازی می کند

سرپرست مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت از طراحی و تولید 8 سامانه خدمات رسانی جدید در حوزه فناوری اطلاعات خبرداد.

ادامه مطلب

تلفن همراه

توسط سامانه متما؛

سرعت و کیفیت اینترنت موبایل هم بررسی می شود

سرپرست مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت از افزودن نام دو اپراتور موبایل به سامانه تست سنجش سرعت ارایه دهندگان خدمات اینترنتی کشور خبر داد و گفت: از این پس کیفیت و سرعت اینترنت ارایه شده روی موبایل –GPRS – اپراتورهای اول و دوم نیز تست و اندازه گیری می شود.

ادامه مطلب

انصاري

معاون سازمان فناوری اطلاعات ایران:

نرم افزار ایرانی سنجش سرعت اینترنت تکمیل تر می شود

معاون سازمان فناوری اطلاعات ایران از افزوده شدن چندین پارامتر جدید به نرم افزار ایرانی سنجش سرعت که امکان آگاهی از سرعت واقعی اینترنت را برای کاربر فراهم می کند خبرداد.

ادامه مطلب

مبين نت

بر اساس گزارش مرکز توسعه و مدیریت اینترنت کشور؛

مبین نت باز هم در جمع سرویس دهنده های برتر قرار گرفت

شرکت های برتر اینترنتی در اردیبهشت ماه 90 از لحاظ ارایه سرعت و کیفیت واقعی اینترنتی که به کاربران ارایه می دهند در دو گروه ارایه دهندگان سرعت کمتر از 512 کیلوبیت بر ثانیه و سرعت 512 کیلوبیت تا دو مگابیت بر ثانیه مشخص شدند.

ادامه مطلب

مبين نت

مرکز توسعه و مدیریت اینترنت کشور معرفی کرد؛

مبین نت در جمع برترین سرویس دهندگان اینترنت

شرکت های برتر اینترنتی در فروردین ماه 90 از لحاظ ارایه سرعت و کیفیت واقعی اینترنتی که به کاربران ارایه می دهند در دو گروه ارایه دهندگان سرعت کمتر از 512 کیلوبیت بر ثانیه و سرعت 512 تا دو مگابیت بر ثانیه مشخص شدند.

ادامه مطلب