یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
محتواي-اينترنتي
محتوا -

زنگ هشدار تولید محتوای فارسی دیجیتالی

اتکای 55درصدی مصرف‌کنندگان اینترنت کشور به محتوای بین‌المللی و بی‌ارزش بودن حجم عمده‌ای از محتواها در صفحات وب فارسی با توجه به نقش اقتصادی این موضوع، هشداری به متولیان این حوزه به شمار می‌رود.

ادامه مطلب

جنتي

وزیر فرهنگ وارشاداسلامی اعلام کرد:

تولید محتوا بزرگترین چالش هزاره سوم

وزیر فرهنگ وارشاداسلامی با بیان اینکه بزرگترین چالش هزاره سوم، تولید محتوا است، گفت: علیرغم توسعه زیرساخت‌ها در سال‌های اخیر، فعالیت‌های هدفمند برای تسهیل تولید محتوای فرهنگی دیجیتال صورت نگرفته در حالیکه شاهد توسعه کشورهایی مانند ژاپن، کره جنوبی، چین و هند بر این مبنا هستیم.

ادامه مطلب

هويت - جرم - هک

چه محتوايي در اينترنت مجرمانه شناخته مي شود؟

انتشار برخي از محتواها در سطح فضاي مجازي مي‌تواند پاي ناشر و توليدکننده‌ي محتوا را به دادگاه يا پليس فتا باز کند. آشنايي با اين نوع محتوا براي فعالان اينترنتي يک امر ضروري به حساب مي‌آيد.با ما همراه باشيد تا دريابيد چه محتوايي در اينترنت، شبکه‌هاي اجتماعي و پيام‌رسان‌ها به عنوان محتواي مجرمانه شناخته مي‌شود؟

ادامه مطلب

لپ تاپ

معاون فناوری وزارت ارتباطات خبر داد

برخورد با سایت‌های ترافیک دزد / تدوین پکیج حمایتی از محتوای بومی

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات با اشاره به سیاست‌های حمایتی وزارت ارتباطات برای رشد و توسعه محتوای داخلی، به برخی راهکارهای عملیاتی این موضوع اشاره و دلیل عدم حذف حق‌السهم دولت از محل درآمد اپلیکیشن‌های داخلی را نیز تشریح کرد.

ادامه مطلب