یکشنبه ۲ دی ۱۴۰۳
مرکز-تماس
مرکز  پاسخگویی

مخابرات گزارش رگولاتوری را غلط و اشتباه ارزیابی کرد

طبق گزارش رگولاتوری، بالغ بر ۶۰ درصد تماس های مردم با شرکت مخابرات ایران به علت تاخیر در پاسخگویی از دست می رود، شرکت مخابرات ایران این گزارش را غلط و اشتباه ارزیابی کرد.

ادامه مطلب

تلفن ثابت

سازمان تنظیم مقررات اعلام کرد:

۶۰ درصد از تماس‌های مردم با مخابرات از دست می‌رود

مدیر کل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده سازمان تنظیم مقررات اعلام کرد: بالغ بر ۶۰ درصد تماس‌های مردم با شرکت مخابرات به علت تاخیر در پاسخگویی از دست می‌رود.

ادامه مطلب

کال سنتر

راه‌اندازي اولين مرکز تماس آذري‌زبان در شرکت‌هاي FCP کشور

مديرعامل آسياتک از راه‌اندازي اولين مرکز تماس آذري‌زبان در شرکت‌هاي FCP کشور خبر داد.

ادامه مطلب

تلفن ثابت

از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت

کد چهار رقمی 1588 به خدمات مشتریان اختصاص یافت

شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد: مشتریان این شرکت در سراسر کشور می توانند بدون شماره گیری کد بین شهری با تماس با کد چهار رقمی 1588 خدمات درخواستی و مورد نیاز خود را از اداره کل امور مشتریان و واگذاری مدارات درخواست و پیگیری کنند.

ادامه مطلب