شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
مشتري-مداري
کابل

نشان عالی کیفیت درتولید و خدمات برای دومین بار به یک اپراتور رسید

دومین همایش سراسری کیفیت با هدف بررسی نقش کیفیت برتر در میزان کسب رضایت مندی مشتری، با حضور شرکت انتقال داده های آسیاتک در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد.

ادامه مطلب

مخابرات تهران

قدردانی مخابرات تهران از مشترکین خدمات ADSL


به مناسبت گرامیداشت روز جهانی ارتباطات جوایز 250 میلیون ریالی طرح بهار تا بهاران اینترنت پرسرعت (ADSL) در مراسم همایش مدیران شرکت مخابرات استان تهران توسط مدیر عامل و رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران به برندگان اهداء شد.

ادامه مطلب

ارتباطات زيرساخت

شرکت ارتباطات زیرساخت خدماتش را با سامانه و میز خدمت ارایه می‌کند

شرکت ارتباطات زیرساخت اواخر سال گذشته اعلام کرد که خدمات پهنای باند و دیتای خود را از طریق سامانه و سایر خدمات خود را از طریق میز خدمت به مشتریان این شرکت ارایه می دهد.

ادامه مطلب

مشتري - بازار - حقوق مصرف کننده

ارتقاء فرهنگ‌ مشتری مداری در بازار IT با زنجیره خدمات پس از فروش

پس از مرحله خدمات پس از فروش، مرحله باشگاه مشتریان آغاز می شود که این خدمات فقط رفع ایراد نیست بلکه با تعقیب رفتار مشتری، رضایت مشتریان را افزایش می دهد و منتج به فرهنگ‌سازی در سیستم ارایه خدمات به مشتریان خواهد شد.

ادامه مطلب