شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

نشان عالی کیفیت درتولید و خدمات برای دومین بار به یک اپراتور رسید

کابل

شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲:۰۰


دومین همایش سراسری کیفیت با هدف بررسی نقش کیفیت برتر در میزان کسب رضایت مندی مشتری، با حضور شرکت انتقال داده های آسیاتک در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد.

وایمکس نیوز - دومین همایش سراسری کیفیت، 29 تیر ماه سال جاری برگزار شد.از اهداف این همایش که توسط انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران برگزار شد، می‌توان به بهبود کیفیت تولیدات و خدمات به منظور رونق اقتصادی کشور، ارائه راهکارهای نوین جهت برآورده کردن انتظارات مشتری، تغییر نگرش در فرآیند تولید با کیفیت در کشور، برقراری سیستم رضایت مندی مشتری از طریق بهبود کیفیت خدمات ارائه شده، شناسایی و تجلیل از تولید کنندگان کالا و خدمات با کیفیت، بررسی قانون  حمایت از حقوق مصرف کنندگان و نحوه ی اجرای آن، بررسی نرخ کیفیت با شاخص رضایت مندی مشتریان و مصرف‌کنندگان کالا و خدمات، افزایش فضای رقابتی در شرایط پساتحریم با تاکید بر استاندارد‌سازی محصولات و خدمات، چالش‌های محصولات ایرانی برای حضور در بازارهای جهانی، مشتری و فرهنگ خرید محصولات دارای نشان و سازمان‌های مرتبط با نشان و تبیین شاخص‌های استاندارد کیفیت در خصوص بنگاه‌های خدمات محور اشاره کرد.
شرکت آسیاتک برای دومین بار در همایش سراسری کیفیت شرکت کرده و در هر دو دوره جایزه کیفیت، حائز امتیاز لازم و کسب تندیس شده است.


در این همایش مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس یازدهم،علی اصغر توفیق معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت و نماینده هایی از  وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان ملی بهره وری، اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران، سازمان صنایع دفاع، کنفدراسیون صنعت، خانه صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مدیران و کارشناسان ارشد  و فعالان حوزه صنعت حضور داشتند.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو