یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
نرم‌افزار
ماليات

توسط سازمان امور مالیاتی؛

بخشنامه معافیت مالیات شرکت‌های تولید نرم‌افزار ابلاغ شد

فهرست اطلاعات واحدهای تولید فناوری اطلاعات جهت بهره مندی از معافیت مالیات بر درآمد سال 1396طی بخشنامه معاونت مالیاتهای مستقیم سازمان امور مالیاتی به ادارات کل امور مالیاتی ابلاغ شد.

ادامه مطلب

sym

سیمانتک پیشتاز بازار نرم‌افزارهای امنیت است

طبق رتبه‌بندی جدیدی که گروه اووم(Ovum) از شرکت‌ها حوزه‌ امنیت منتشر کرده است سیمانتک در جهان صدرنشین است و پس از این شرکت هم مک‌آفی و ترندمیکرو قرار دارند.

ادامه مطلب

sym

سیمانتک نرم‌افزار ضدویروس رایگان برای آندروید عرضه کرد

شرکت سیمانتک نرم‌افزار رایگانی به نام نورتن موبایل سکیوریتی لایت برای سامانه‌ عامل آندروید عرضه کرده است که به صورت خودکار برنامه‌های بارگذاری شده و روزآوری برنامه‌های کاربردی را رصد می‌کند تا مبادا حاوی خطرات بالقوه باشند.

ادامه مطلب

تزييني

نرم‌افزار آموزش روخوانی برای کودکان تولید شد

دانشجویان علوم رایانه روشی ابتکاری برای آموختن روخوانی به کودکان ابداع کرده‌اند و نرم‌افزاری تولید کرده‌اند که نقش آموزگار مجازی روخوانی را ایفا می‌کند.

ادامه مطلب

بحرين

ارزش بازار نرم‌افزار بحرین در سال 2011 به 38 میلیون دلار می‌رسد

طبق گزارش جدید پایشگری بین‌المللی کسب‌ و کار (BMI) ارزش بازار نرم‌افزار بحرین در سال 2011 به 38 میلیون دلار می‌رسد و تا سال 2015 نرخ رشد سالانه‌ ترکیبی 8 درصد را ثبت خواهد کرد.

ادامه مطلب

نرم افزار

ارزش نرم‌افزارهای سرقتی عربستان سال گذشته 414 میلیون دلار محاسبه شد

ارزش نرم‌افزارهای بدون مجوز نصب شده در رایانه‌های عربستان به 414 میلیون دلار در سال 2010 رسید که این رقم 1 درصد بیشتر از سال 2009 است.

ادامه مطلب

آفريقا

سرقت نرم‌افزار در آفریقا دو برابر میزان جهانی است

83 درصد نرم‌افزارهای نصب شده در رایانه‌های شخصی در افریقا در سال 2010 میلادی سرقتی بوده‌اند، در حالی که این شاخص در جهان برابر با 42 درصد است.

ادامه مطلب