سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳
همتا
ریجستری

پاسخ «همتا» به ابهامات «رجیستری»

موضوع رجیستری موبایل بعد از دستور وزیر اقتصاد به‌حذف بخشی از فرآیند ثبت گوشی مسافری به‌صورت حضوری در مبادی ورودی کشور حالا در انتظار تصمیمات دولت جدید است.

ادامه مطلب

تبلت

اطلاعیه همتا برای خریداران تبلت/ آنتن تبلت های قاچاق قطع می شود

سامانه اطلاع رسانی ثبت و رجیستری تلفن همراه و تجهیزات سیم کارت خور در اطلاعیه ای از خریداران تبلت خواست قبل از خرید حتما استعلام اصالت دستگاه را دریافت کنند.

ادامه مطلب

همتا

آموزش فعال سازی گوشی ( ریجستر ) در سامانه همتا

فعال سازی دستگاه های دارای سیم کارت، فرآیندی است که منجر به برقراری ارتباط میان دستگاه و شبکه می شود. هر شخصی می تواند به کمک سامانه همتا و با وارد کردن مشخصات مورد نیاز (شناسه IMEI دستگاه، کد فعال سازی که همراه با دستگاه خریداری شده به کاربر ارائه می شود و شماره موبایل خود) اقدام به فعال سازی یا ثبت دستگاه خود در سامانه همتا نماید.

ادامه مطلب

موبايل

بازي همتا با قيمت گوشي

بي‌ثباتي در فعاليت سامانه‌ي همتا موجب بي‌ثباتي در بازار گوشي هم شد و حتي اگر روزي قيمت اين کالا به دليل افزايش نرخ ارز بالا نرود، شايعات مربوط به سامانه‌ي همتا، تب گراني را تندتر مي‌کند.

ادامه مطلب

تیک نیوز

چند دليل براي لزوم تغيير مالکيت گوشي‌هاي دست‌دوم

کساني که به خريد گوشي‌هاي دست‌دوم اقدام مي‌کنند، لازم است با مراجعه به سامانه‌ي همتا، مالکيت دستگاه را به‌نام خود تغيير دهند تا بتوانند از سيم‌کارت جديد استفاده کنند، در غير اين صورت، تلفن همراه برروي سيم‌کارت جديد فقط به مدت ?? روز قابل استفاده خواهد بود.

ادامه مطلب

گوشي وي 30

انتقال‌ مالکيت موبايل ازتمامي روش‌هاي کد دستوري،اپليکيشن و همتا يکسان است

در تمامي روش هاي انتقال مالکيت گوشي از جمله کد #7777*، اپليکيشن و سايت همتا، انتقال به صورت غيرمستقيم و با تاييد خريدار انجام مي‌شود و روش قبلي که شناسه گوشي مستقيم از مالکيت سيمکارت فروشنده خارج و به مالکيت خريدار در مي آمد متوقف شده است.

ادامه مطلب