جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
هوشمند
گوشي همراه

منتظر چه گوشی‌هایی در سال 2020باشیم؟

کارشناسان فعال در حوزه فناوری به تازگی فهرستی از گوشی‌های هوشمندی را که قرار است در سال آینده میلادی روانه بازارهای جهانی شوند، منتشر کرده‌اند.

ادامه مطلب

شهرهوشمند

"هوشمندسازي شهرها" راه‌حل توسعه شهري در دنياي مدرن

به هنگام صحبت درباره تحولات شهري، معمولا ذهن‌ها به سمت مگاشهرهاي بزرگ همچون شانگهاي، دبي يا هنگ کنگ معطوف مي‌شود يا به هنگام صحبت در مورد پيشرفت‌هاي تکنولوژيکي، سان‌فرانسيسکو و منطقه سيليکون‌ولي به ذهن مي‌رسند اما واقعيت اين است که شهرهاي پيش‌رو در اين انقلابِ رو به رشد شهري اغلب غيرمنتظره هستند.

ادامه مطلب

اينترنت اشيا

حقايقي جالب درباره گجت‌هاي هوشمند

گجت‌هاي هوشمند يکي از آن دسته از محصولات فناوري محوري هستند که اين روزها از از استقبال بي‌نظيري از سوي کاربران در سراسر جهان روبرو شده اند.

ادامه مطلب

قم

قم کي "هوشمند" مي‌شود؟

رئيس هيات مديره نظام صنفي رايانه استان قم گفت: وجود بهترين زيرساخت‌هاي شهري از ملزومات حرم اهل بيت است و بايد بهترين ظرفيت‌ها و امکانات براي زائرين تدارک ديده شود.

ادامه مطلب

گوشي هوشمند

گوشي‌هاي هوشمند معضلي براي يادگيري دانش‌آموزان

گوشي‌هاي هوشمند در کلاس‌هاي درس گروهي مانعي براي يادگيري افراد مي‌شوند.

ادامه مطلب

فناوري

با اپلیکیشن هوشمند الکسا

درهای خانه را با فرمان کلامی قفل کنید

الکسا یک فناری جدید را به بازار معرفی کرده است که با کمک آن می‌توان با دادن دستورات کلامی درهای خانه را قفل کرد

ادامه مطلب

مدارس هوشمند

چگونگي حضور اينترنت در کلاس‌هاي هوشمند

مسئول گروه هوشمندسازي مدارس در وزارت آموزش و پرورش با اشاره به دگرگوني آموزش با استفاده از فناوري اطلاعات و ابزارهاي مربوط به آن، از لزوم توليد محتوا و بومي‌سازي اطلاعات در جهت بي‌نيازي از خارجي‌ها سخن گفت.

ادامه مطلب

تلفن همراه - تبلت - تجارت

تبلت يا گوشي؟

بسياري از افراد در حال حاضر از بين گوشي‌هاي هوشمند و تبلت‌ها، يک دستگاه را انتخاب کرده و از آن استفاده مي‌کنند، اما کساني هم هستند که تازه مي‌خواهند وارد دنياي فناوري شوند و يا کساني که هنوز هم نمي‌دانند به هر دوي اين دستگاه‌ها نياز دارند و يا يکي از آنها برايشان کافي است.

ادامه مطلب

هدفون

هدفون هوشمند با قابليت حذف صداهاي محيطي مزاحم

Doppler Labs از عرضه هدفون هاي هوشمندي خبر داده که علاوه بر پخش موسيقي و انواع صدا قادر به فيلترکردن صداهاي مزاحم محيطي هستند.

ادامه مطلب

نرم افزار موبايل

هشدار به صاحبان گوشی؛ هر برنامه‌ای را نصب نکنید

آمارها گویای آن است که بیش از 27 میلیون و 500 هزار ایرانی از گوشی هوشمند استفاده می کنند؛ رقمی که به سرعت در حال افزایش است و همین موضوع باعث می شود میزان دانلود برنامه‌های موبایلی نیز سرعتی قابل توجه به خود بگیرد.

ادامه مطلب