پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
هکر
هک

عامل بزرگ‌ترین حملات مجازی اخیر شناسایی شد

بات‌نت جدیدی متشکل از ۲۵۰ هزار دستگاه آلوده به بدافزار، از طریق روترهای میکروتیک، مسبب بزرگترین حملات DDOS اخیر در دنیا و ایران است و کاربران تجهیزات میکروتیک لازم است جهت پیشگیری از وقوع حملات احتمالی این نوع بات‌نت در آینده، هرچه سریع‌تر نسبت به انجام دستورالعمل‌های امنیتی اقدام کنند.

ادامه مطلب

هکر

حمله هکری به گیت وی بین الملل زیرساخت، دلیل اختلال امروز اینترنت است

نائب رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت، دلیل بروز اختلال ظهر امروز در شبکه اینترنت را حمله هکری توزیع شده از مبدا شرق آسیا و شمال آمریکا به گیت وی بین‌الملل زیرساخت عنوان کرد.

ادامه مطلب

4G

نسل چهارم شبکه‌هاي اينترنتي آسيب پذيرترند

نسل چهارم شبکه‌هاي اينترنتي امکان دسترسي هکرها به جاسوسي، رديابي و غيره را فراهم مي‌کند اما محققان امنيتي به اين نکته رسيده‌اند که سرورهاي نسل چهارم آسيب‌پذيرترند که اين امر موجب جاسوسي از تلفن کاربر شامل مکالمات، پيام‌ها، ارسال پيام جعلي از سمت کاربر، جعل موقعيت دستگاه و حتي قطع ارتباطات بصورت آنلاين مي‌شود.

ادامه مطلب

هکر

هکر مسلمان حساب‌هاي داعش را هک کرد

يک هکر مسلمان با حمله به وب سايت خبري اعماق متعلق به گروه تروريستي داعش آن را هک کرد.

ادامه مطلب

هويت - فضاي مجازي

بهترین راه جلوگیری از سوءاستفاده های مجازی

در موارد بسیاری خود کاربران هستند که زمینه سوءاستفاده کلاهبرداران و هکرها را فراهم می‌کنند، بنابراین بهترین راه برای مقابله با این سوءاستفاده‌ها، رعایت نکات امنیتی است.

ادامه مطلب

هکر

چطور از نفوذ هکرها جلوگیری کنیم؟

روش مهندسی اجتماعی برای نفوذ به سیستم‌های رایانه‌ای یکی از روش‌های سخت و در عین حال آسان است که اگر اطلاعات خود را کمی بالا ببرید، استفاده از این روش حتی برای حرفه‌ای‌ترین هکرها نیز دشوار خواهد شد.

ادامه مطلب

قفل

هکرها مي‌توانند

بازکردن قفل الگويي دستگاههاي اندرويد در پنج تلاش

اگر شما با الگوي قفل گوشي اندرويد خود احساس امنيت مي‌کنيد، بايد دراين موضوع تجديد نظر کنيد.

ادامه مطلب

هکر

راه اندازی سایت شناسایی هکرهای فریبکار فضای مجازی

به تازگی وب سایتی طراحی شده که به همه کاربران اینترنت کمک می کند این دسته از کلاهبرداران که علیرغم دریافت پول در فضای مجازی به وعده های خود عمل نمی کنند را شناسایی کنند.

ادامه مطلب

اينترنت - امنيت - پسورد

هشدار در مورد تداوم استفاده از کلمات عبور:

شش کاراکتر براي حفظ امنيت در برابر هکرها کافي نيست

همزمان با آغاز سال 2017 موسسه کيپر با بررسي 10 ميليون کلمه عبور افشا شده در حملات هکري فهرست پرکاربردترين کلمات عبور سال 2016 را منتشر کرد.

ادامه مطلب

هک

متوسط خسارت ناشی از هر بار سرقت اطلاعات دیجیتال به 4 میلیون دلار رسید

بر اساس یک بررسی جهانی که توسط آی بی ام انجام شده، متوسط هزینه تحمیل شده به شرکت ها بابت هر بار سرقت اطلاعات توسط هکرها به 4 میلیون دلار رسیده است.

ادامه مطلب