شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
وام
نوزاد

وام ۷۰ میلیونی برای زوجینی که صاحب فرزند سوم شوند

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور درباره توجه به مسائل زنان و خانواده در لایحه بودجه ۱۴۰۰ گفت: مطابق با تبصره ۱۶ بند "۱" لایحه بودجه ۱۴۰۰، «اولویت وام‌های اشتغال سازمان بهزیستی با زنان سرپرست خانوار است». همچنین در همین تبصره بند "ج" آن قید شده است که «وام قرض الحسنه دیه زندانیان نیازمند، برای زنان زندانی و زندانیان بدهکار مهریه، اولویت دارد».

ادامه مطلب

وام

آغاز ثبت‌نام وام یک میلیون تومانی کرونا از امروز

مشمولان دریافت وام یک میلیون تومانی کرونا می‌توانند از امروز درخواست خود را برای دریافت این تسهیلات از تلفن همراهی که به نام متقاضی باشد به شماره ۶۳۶۹ پیامک کنند.

ادامه مطلب

امير حسين دوايي

معاون وزیر ارتباطات مطرح کرد

پاسخ به انتقاد از برخورد سلیقه‌ای کمیته وام وزارت ارتباطات

انتقاد یک عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای از عملکرد کمیته وام وجوه اداره شده وزارت ارتباطات مبنی بر اینکه نتایج ۲ ماه ارزیابی‌ را دور ریختند و سلیقه‌ای وام دادند، پاسخ معاون وزیر ارتباطات را به همراه داشت.

ادامه مطلب

پول

عملکرد سلیقه‌ای در اعطای تسهیلات به شرکتهای فناوری اطلاعات

عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای عملکرد وزارت ارتباطات را در اعطای تسهیلات به شرکتهای فناوری اطلاعات، از محل وام وجوه اداره شده، سلیقه ای و به دور از نظر کارشناسی صنف IT عنوان کرد.

ادامه مطلب

بودجه 95

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات خبرداد :

حذف ردیف وام وزارت ارتباطات به بخش خصوصی از بودجه ٩٥

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات گفت: حذف وام وجوه اداره شده این وزارت از بودجه سال 95 به معنی حذف این اعتبار نیست بلکه اعتبار مربوطه در بودجه سه شرکت زیرمجموعه وزارت دیده شده و نیازی به درج در قانون بودجه ندارد.

ادامه مطلب

فناوري - لپ تاپ

سلجوقی اعلام کرد:

ارایه برنامه کسب‌وکار ملاک تعیین میزان اعطای وام شد

عضو هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران با اشاره به سومین فراخوان اعطای تسهیلات وجوه اداره شده به طرح‌های فناورانه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با توجه به برنامه کسب‌وکار تدوین‌شده از سوی متقاضیان وام وجوه اداره شده، میزان وام اعطایی آن از سوی کارگروه مربوطه مشخص می‌شود.

ادامه مطلب

پيشخوان الكترونيك

شيوه عجيب درآمدزايي در دفاتر پيشخوان!

حتما تاکنون از حکايت مشکلات مردم براي گرفتن وام‌هاي مبلغ‌پايين و ضروري، داستان‌هاي زيادي شنيده‌ايد؛ بانک‌هايي که در مقابل بدهکاران دانه‌درشت و ميلياردي، ديواري کوتاه‌تر از مردم عادي پيدا نکرده‌اند و براي گرفتن چند ميليون وام ناقابل، هفت‌خوان رستم مي‌گذارند.

ادامه مطلب

Asiacell

اپراتور تلفن همراه عراق از بانک انگلیسی 24 میلیون دلار وام گرفت

شرکت آسیاسل عراق که بهره‌بردار شبکه سیار است برای تامین اعتبار خرید تجهیزات و سامانه‌هایی که نوکیازیمنس نتورک تامین می‌کند از بانک انگلیسی اچ‌اس‌‌بی‌سی وام میان مدتی به ارزش 24 میلیون دلار دریافت می‌کند.

ادامه مطلب

مگافون

مگافون روسیه از بانک چینی یک میلیارد دلار وام گرفت

مگافون(Megafon)، بهره‎بردار شبکه سیار روسیه، قرارداد وام بانکی از بانک توسعه چین را به منظور دریافت دو اعتبار به ارزش یک میلیارد دلار امریکا امضا کرده است.

ادامه مطلب

تركيه

ترکیه بابت پروژه‌های فاوا از اتحادیه‌ اروپا وام 2.6 میلیون یورویی گرفت

به گفته‌ وزیر توسعه‌ ترکیه از بودجه‌ ویژه‌ اتحادیه‌ اروپا برای توسعه‌ فناوری اطلاعات و ارتباطات(فاوا) در سال 2011 اعتبار بیشتری نصیب این کشور شده است.

ادامه مطلب