پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
وزارت-ارتباطات
وزارت ارتباطات

تاکید وزیر ارتباطات به مقررات گذاری در حوزه فناوری اطلاعات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه معارفه اعضای جدید کمیسیون تنظیم مقررات با اشاره به خلاء مقررات در حوزه فناوری اطلاعات، از اعضای جدید این کمیسیون خواست اولویت خود را مقررات گذاری در این حوزه قرار دهند.

ادامه مطلب

مصطفی اشرف

انتصات مدیر جدید حوزه وزارتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی حکمی مشاور وزیر و سرپرست دفتر وزارتی را منصوب کرد.

ادامه مطلب

وزارت ارتباطات

وزارت ارتباطات:

تمامی زیرساخت‌‌های ارتباطی و مخابراتی کشور بدون هیچ مشکلی در حال خدمات‌رسانی هستند

ادامه مطلب

عیسی زارع‌پور

با صدور ۲ حکم انتصاب؛

تغییر و تحولات در وزارت ارتباطات کلید خورد

با صدور ۲ حکم انتصاب رئیس کل حراست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سرپرست سازمان فناوری اطلاعات از سوی عیسی زارع پور، تغییر و تحولات در این وزارتخانه کلید خورد.

ادامه مطلب

وزارت ارتباطات

آخرین جلسه شورای معاونان وزارت ارتباطات برگزار شد

آخرین جلسه شورای معاونان وزارت ارتباطات با موضوع آخرین اقدامات و فعالیت‌های معاونت ها و سازمانهای تابع برای انجام بهینه انتقال اطلاعات و تجارب به وزیر جدید برگزار شد.

ادامه مطلب

آذری جهرمی

فراز و فرودهای ۴ ساله وزارت ارتباطات از زبان آذری جهرمی

محمدجواد آذری جهرمی آخرین روزهای خود را به عنوان وزیر در وزارت ارتباطات سپری می‌کند؛ وزیری با رویکردهای متفاوت که با حضورش در شبکه‌های اجتماعی و ارتباط متفاوتی که تلاش کرد با مردم داشته باشد، طرفداران و مخالفین سرسختی برای خود دست و پا کرد. حالا هم ابعاد مختلف جامعه، نظرات بسیار متفاوتی نسبت به او دارند. واقعیت هم این است که وزیر ارتباطات دولت دوازدهم نقاط موفق و ناموفق مختلفی در کارنامه‌اش ثبت کرد.

ادامه مطلب

عیسی زارع پور

برنامه‌های زارع‌پور برای تصدی وزارت ارتباطات منتشر شد

برنامه پیشنهادی عیسی زارع‌پور برای تصدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت سیزدهم بـا رویکـرد مبتنـی بـر به‌کارگیـری تمامـی ظرفیت‌هـای داخلـی و خارجـی اعـم از جمعیـت جـوان و نخبـه، وجـود بیـش از ۴۰ سـال تجربـه در مدیریـت حـوزه فنـاوری اطلاعـات و ارتباطـات کشـور، دسـتاوردهای سیاسـتی و اجرایـی در مدیریـت ایـن عرصـه، هم‌صدایـی کشـورهای منطقـه و سـایر کشـورهای همسـو بـا جمهـوری اسـلامی ایـران در ایـن عرصـه؛ بـا نـگاه درون‌سـاز و برون‌نگـر، در بخش‌های مختلف منتشر شـد.

ادامه مطلب

اینترنت دانشجویی

چالش بین مخابرات و وزارت ارتباطات

ماجرای دعوایی که دودش به چشم کاربر اینترنت می‌رود

با وجود اختلاف نظرها بین وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات ایران درباره علت عدم توسعه اینترنت ثابت، از جمله لزوم اصلاح فرآیند خصوصی‌سازی مخابرات، چگونگی سرمایه‌گذاری در این بخش و نبود منابع کافی، یک اتفاق نظر بین این دو بخش وجود دارد و آن عقب‌ماندگی حوزه ارتباطات ثابت است، موضوعی که دودش به چشم کاربران اینترنت می‌رود.

ادامه مطلب

فراخوان

فراخوان وزارت ارتباطات برای تولید گوشی های هوشمند داخلی

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای اجرای «طرح جامع حمایت از توسعه زیست بوم همراه، توسعه بازار و فناوری تولید گوشی های هوشمند داخلی» فراخوان داد.

ادامه مطلب

پورتال وزارت ارتباطات برای روشندلان

پورتال وزارت ارتباطات برای روشندلان دسترس‌پذیر شد

رییس مرکز فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از دسترس‌پذیر شدن پورتال وزارت ارتباطات برای روشندلان خبر داد و گفت: از این پس روشندلان و کم‌بینایان می‌توانند به راحتی با صفحه‌خوان‌های ویژه‌ خود از خدمات این پورتال استفاده کنند.

ادامه مطلب