جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
ویندوز-۱۱
ویندوز

استقبال سرد کاربران از ویندوز ۱۱

بررسی‌های مؤسسه ادداپلکس نشان می‌دهد ویندوز ۱۱ علیرغم همه تلاش‌های مایکروسافت چندان مورد توجه قرار نگرفته و تنها ۵ درصد کاربران آن را نصب کرده‌اند.

ادامه مطلب

ویندوز

کمتر از یک درصد رایانه‌های شخصی ویندوز ۱۱ را تاکنون نصب کرده‌اند

طبق بررسی‌های انجام شده توسط موسسه «AdDuplex»، سیستم عامل ویندوز ۱۱ که از زمان معرفی آن بیش از یک ماه می‌گذرد، تنها روی حدود کمتر از یک درصد رایانه‌های شخصی نصب و اجرا شده است.

ادامه مطلب

ویندوز

دارک مود در برخی نسخه‌های ویندوز ۱۱ بطور پیش‌فرض فعال خواهد بود

شرکت‌های فناوری چند سالی است که حرکت به سمت دارک مود را شروع کرده‌اند و حالا مایکروسافت هم می‌خواهد در ویندوز ۱۱ حالت تیره را به‌صورت پیش‌فرض فعال کند. طبق اعلام این شرکت، برخی از نسخه‌های SKU ویندوز ۱۱ از همان ابتدا از دارک مورد بهره می‌برند، اما کاربران می‌توانند به انتخاب خود حالت روشن (لایت مود) را فعال کنند.

ادامه مطلب

ویندوز

مسیر پیچیده به‌روزرسانی ویندوز ۷ به ویندوز ۱۱

ویندوز ۱۱ در حال ورود به بازار است و میلیون‌ها رایانه شخصی برای ارتقا رایگان به این نسخه از سیستم عامل جدید مایکروسافت واجد شرایط هستند.

ادامه مطلب

ویندوز ۱۱

آیا رایانه شما توانایی اجرای «ویندوز ۱۱» را دارد؟

ممکن است فکر کنید فرآیند پذیرش یا عدم پذیرش نسخه بعدی سیستم عامل مایکروسافت موسوم به «ویندوز ۱۱» در رایانه فعلی شما فرآیند آسانی باشد.

ادامه مطلب

ویندوز

ویندوز ۱۱ SE رویت شد: نسخه سبک‌تر ویندوز ۱۱ مایکروسافت؟

مایکروسافت چندین بار با نسخه‌های سبک سیستم عاملش خواسته با کروم او اس گوگل رقابت کند که جدیدترین تلاش آن مربوط به حالت S Mode در ویندوز ۱۰ می‌شود. حالا ظاهرا ردموندی‌ها می‌خواهند یکبار دیگر با ویندوز ۱۱ SE شانس خود را امتحان کنند، سیستم عاملی که شاید نسخه سبک‌تر ویندوز ۱۱ باشد.

ادامه مطلب