جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
ویندوز
ویندوز

استقبال سرد کاربران از ویندوز ۱۱

بررسی‌های مؤسسه ادداپلکس نشان می‌دهد ویندوز ۱۱ علیرغم همه تلاش‌های مایکروسافت چندان مورد توجه قرار نگرفته و تنها ۵ درصد کاربران آن را نصب کرده‌اند.

ادامه مطلب

ویندوز ۱۱

توضیح مایکروسافت برای کاهش ۴۰ درصدی حجم به‌روزرسانی ویندوز ۱۱

مایکروسافت به‌منظور کاهش پهنای باند شبکه خود، از فناوری جدید فشرده‌سازی برای کاهش حجم به‌روزرسانی‌ها در ویندوز ۱۱ استفاده می‌کند.

ادامه مطلب

ویندوز

نصب ویندوز ۱۱ برای تعداد قابل توجهی از کاربران امکان‌‌‌پذیر نیست

طبق نتایج یک نظرسنجی، ۲۵ درصد از کاربرانی که قصد ارتقای ویندوز ۱۰ به ویندوز ۱۱ و نصب جدیدترین نسخه ویندوز را دارند، به دلیل عدم برخورداری کامپیوترشان از حداقل مشخصات سخت‌افزاری لازم برای نصب ویندوز ۱۱، قادر به انجام این کار نیستند.

ادامه مطلب

ویندوز ۱۱

تاریخ انتشار رسمی ویندوز ۱۱ اعلام شد

مایکروسافت اعلام کرد نسل جدید سیستم عامل دسکتاپ ویندوز ۱۱ پنجم اکتبر (۱۳ مهر) برای رایانه های شخصی واجد ارتقا قابل دسترس خواهد شد.

ادامه مطلب

ای کلود

مدیریت گذرواژه‌های اپل با iCloud Passwords در ویندوز ممکن شد

اپلیکیشن جدید iCloud Passwords به کاربران ویندوز اجازه دسترسی به قابلیت‌های متنوعی از جمله جستجو به دنبال گذرواژه‌های ذخیره‌شده، به‌روزرسانی گذرواژه‌ها، افزودن گذرواژه جدید و حذف اطلاعات ورودی را می‌دهد.

ادامه مطلب

ویندوز ۱۱

آیا رایانه شما توانایی اجرای «ویندوز ۱۱» را دارد؟

ممکن است فکر کنید فرآیند پذیرش یا عدم پذیرش نسخه بعدی سیستم عامل مایکروسافت موسوم به «ویندوز ۱۱» در رایانه فعلی شما فرآیند آسانی باشد.

ادامه مطلب

ویندوز

ویندوز ۱۱ SE رویت شد: نسخه سبک‌تر ویندوز ۱۱ مایکروسافت؟

مایکروسافت چندین بار با نسخه‌های سبک سیستم عاملش خواسته با کروم او اس گوگل رقابت کند که جدیدترین تلاش آن مربوط به حالت S Mode در ویندوز ۱۰ می‌شود. حالا ظاهرا ردموندی‌ها می‌خواهند یکبار دیگر با ویندوز ۱۱ SE شانس خود را امتحان کنند، سیستم عاملی که شاید نسخه سبک‌تر ویندوز ۱۱ باشد.

ادامه مطلب

ویندوز۱۰

چگونه همزمان چند پنجره را در رایانه ویندوز ۱۰ مشاهده کنیم؟

یکی از مزایای داشتن مانیتور بزرگ، امکان مشاهده همزمان دو پنجره یا بیشتر در کنار هم در صفحه نمایش است که در ویندوز ۱۰ به راحتی امکان پذیر است.

ادامه مطلب

ویندوز۱۱

هر آنچه درباره‌ی ویندوز ۱۱ می‌دانیم

مایکروسافت در تاریخ ۲۴ ژوئن (۳ تیر) یک رویداد برای نسل بعدی ویندوز برگزار می‌کند. این شرکت از مدت‌ها قبل مشغول پروژه‌ی Sun Valley بوده است که طبق گزارش‌ها تغییرات ظاهری گسترده‌ای را برای این سیستم‌عامل به ارمغان می‌آورد. به نظر می‌رسد در نسخه‌ی جدید این سیستم‌عامل که ظاهرا ویندوز ۱۱ نام دارد، شاهد تغییرات ساختاری گسترده‌ای در رابط کاربری ویندوز خواهیم بود.

ادامه مطلب

ویندوز

حمله به ویندوز با تماس‌های تلفنی فریبنده

حملات فیشینگ برای فریب کاربران و وادار کردن آنها به نصب بدافزارهای خطرناک امروزه به شیوه‌هایی خلاقانه و حتی با استفاده از تماس‌های تلفنی انجام می‌شود.

ادامه مطلب