چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
پست-بانک
فروش اقساطی

فراهم شدن امکان خرید اقساطی با همکاری پست بانک و دیجی‌کالا

همکاری مشترک دیجی‌پی، دیجی‌کالا و پست بانک ایران، امکان خرید اقساطی از دیجی‌کالا را با سرعتی بالاتر برای کاربران فراهم کرده است و به‌زودی در مناطق روستایی و کم‌برخوردار هم در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

ادامه مطلب

پست بانک

رونمایی از خدمات جدید «پست ‌بانک» در راستای توسعه اقتصاد دیجیتال

آیین رونمایی از خدمات جدید پست‌بانک ایران در راستای توسعه اقتصاد دیجیتال با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

ادامه مطلب

جهرمي

وزير ارتباطات:

پست بانک بايد منابع شرکت هاي حوزه ICT را جذب کند

آذري جهرمي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با بيان اينکه پست بانک بايد شعبه‌اي تخصصي براي حوزه ICT ايجاد کند گفت: پست بانک با ايجاد اعتماد در حوزه فناوري اطلاعات بايد سرمايه در گردش شرکت هاي فعال اين حوزه را جذب کند.

ادامه مطلب

توسعه - صنعت - اقتصاد - کسب و کار

همکاری پست بانک و بزرگترین بانک خصوصی کشور

پست بانک‌ایران و بانک پارسیان در راستای گسترش همکاری‌ها و به‌منظور استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های یکدیگر، طی مراسمی تفاهم‌نامه مشترک همکاری امضاء کردند.

ادامه مطلب

پست بانک

مدیرعامل پست‌بانک خبر داد

دستور بانک مرکزی برای منع افتتاح حساب در دفاتر پست بانک

مدیرعامل پست بانک گفت: منع افتتاح حساب در دفاتر روستایی این بانک طبق دستور مکتوب بانک مرکزی و با استناد به قانون ضد پولشویی و دستورالعمل استاندارد شعب برای جلوگیری از تخلفات برخی دفاتر وضع شده است.

ادامه مطلب

سرمايه گذاري - اقتصاد - کسب و کار

تشریح سیاستهای حمایتی پست بانک در سال جدید

در راستای برنامه‌های اقتصادی دولت و سیاست‌های بانک مرکزی و با هدف کمک به تولید، اشتغال‌زائی و رونق اقتصادی کشور، سیاست و ضوابط اعتباری سال 1395پست بانک ایران پس از تصویب هیأت مدیره طی بخشنامه‌ای جهت اجراء به مدیریت‌های شعب این بانک ابلاغ شد.

ادامه مطلب

پست بانک

تجهیز منابع و وصول مطالبات پست بانک در سال 95

مدیرعامل پست بانک ایران از تجهیز منابع و وصول مطالبات، استقرار نرم‌افزار جامع بانکی جدید، به عنوان مهمترین برنامه‌های پست‌بانک‌ایران درسال 1395 خبرداد.

ادامه مطلب

پست بانک

ثبت‌نام آزمون استخدامی پست بانک تمدید شد

ثبت‌نام استخدام پست بانک ایران با توجه به تعطیلات نوروزی تمدید شد.

ادامه مطلب

اقتصاد - جهان

مدیرعامل پست بانک :

سوئیفت پست بانک ایران عملیاتی شد

پس از اجرای برجام و فعال‌شدن مجدد سوئیفت، پست‌بانک‌ایران پیگیری‌های لازم و اقدامات متعددی را جهت اتصال و برقراری ارتباط و ارسال پیام‌ها از طریق آن انجام داد و خوشبختانه این اقدامات روز یک‌شنبه بیست‌وپنجم بهمن‌ماه سال جاری به نتیجه رسید و فعالیت‌های سوئیفت در این بانک عملیاتی شد.

ادامه مطلب

پست بانک

پست بانک با 2 بانک اروپایی قرارداد همکاری بست

مدیر عامل پست بانک گفت: اولویت این بانک برای افتتاح شعب جدید خارجی در کشورهای اروپائی است و تاکنون با دو بانک بزرگ اروپایی قرارداد همکاری امضاء کرده است.

ادامه مطلب