شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
کارآفريني
کسب و کار

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات اعلام کرد

صعود سيزده رتبه اي ايران در رده بندي شاخص جهاني در کارآفريني

وزير ارتباطات از صعود سيزده رتبه اي ايران در رده بندي شاخص جهاني در کارآفريني در سال جديد ميلادي خبر داد.

ادامه مطلب

کارآفريني - استارت آپ

مدیران چهار شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر تاکید کردند:

سرمایه‌گذاران کارآفرینی نیازمند فضای امن هستند

یکی از مهم‌ترین موضوعات اکوسیستم استارت‌آپی ایران، سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی است. نحوه مشارکت سرمایه‌گذاران خارجی، تهدید‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری، حجم بازار و میزان سرمایه‌گذاری در این زیست‌بوم و...

ادامه مطلب

هند - ريکشا - حمل و نقل

تجربه هاي هوشمند سازي در ايران و جهان/

نقش يک اپليکيشن در جهت احقاق حقوق مشتري

به دليل برخي مسائل ارتباط مسافر و مسافرکش هميشه با معضلاتي همراه بوده است که از جمله ي آنها، عدم شفافيت نرخ ها است که گاهي به درگيري مسافر و راننده منتهي مي شود.شفاف بودن خدمات و عملکرد مجموعه در شهرهاي هوشمند نقش مهمي در احقاق حقوق مصرف کنندگان ايفا مي کند.

ادامه مطلب

اقتصاد - صنعت - کسب و کار

رییس پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی

تقویت مباحث بین رشته ای به رونق کسب و کار می انجامد

رییس پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی با بیان این که گسترش و تقویت مباحث بین رشته ای به رونق کسب و کار کمک می کند، افزود: در دنیای امروز آی تی به عنوان یک بستر توسعه کسب و کار می تواند در کشاورزی، اقتصاد، پزشکی به کار گرفته شود.

ادامه مطلب

استارتاپ-مديريت-ايده

۹ قانون برای ساخت استارتاپ های پایدار

استودیوهای استارتاپی امروزه نقش مهمی در تشکیل، رشد، بلوغ و به ثمر نشستن ایده‌ها دارند. مارسلو کالبوچی یکی از افرادی است که در استودیو استارتاپی PIONEER SQUARE LABS فعالیت می‌کند. او آموخته‌های خود را از استودیو استارتاپی که در آن مشغول است در قالب ۹ مورد با ما به اشتراک گذاشته است.

ادامه مطلب

توسعه - صنعت - اقتصاد - کسب و کار

دبیر اتحادیه بین‌المللی ارتباطات تاکید کرد

کارآفرینی ارتباطات و فناوری اطلاعات برای تاثیر اجتماعی

هولین ژائو، دبیر کل اتحادیه بین‌المللی ارتباطات (ITU) در پیامی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی، شعار امسال این اتحادیه را "کارآفرینی ارتباطات و فناوری اطلاعات برای تاثیر اجتماعی"اعلام کرد.

ادامه مطلب

فناوري - ايده پردازي - کسب و کار

اتحادیه جهانی مخابرات،کارآفرینی را محور فعالیت های خود قرار داد

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات گفت:‌شعار امسال ITU در روز جهانی ارتباطات ‌17 می 2016، روز جهانی جامعه اطلاعاتی و مخابرات (WTISD 2016)" کارآفرینی ICT به منظور تأثیر اجتماعی " مطرح شده است.

ادامه مطلب

اينترنت - لپ تاپ - کسب و کار

با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری:

سامانه مجازی کارآفرینی باشگاه سمک راه اندازی شد

سامانه مجازی کارآفرینی با عنوان 'باشگاه سمک' با هدف توسعه و شتاب دهی در روند کارآفرینی در فضای مجازی با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری راه اندازی شد.

ادامه مطلب

پست

رشد کارآفرینی در صنعت پست/ بیش از هزار شغل با همکاری شرکت پست ایجاد شده است

معاون برنامه ریزی و توسعه مدیرعامل شرکت پست خبر داد: در چند سال گذشته با توجه به افزایش خدمات شرکت پست شاهد افزایش کارآفرینی و ایجاد بیش از هزار شغل توسط این شرکت بودیم.

ادامه مطلب

فناوري

/اقتصاد مقاومتی و برجام/

رسیدن به اقتصاد مقاومتی بدون کارآفرینان ممکن نیست

رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران معتقد است سیاست‌های اقتصادی اخیر در نهایت برای تولیدکننده‌های کوچک اقتصادی فایده‌ای به دنبال ندارد در حالی که اگر قصد تحقق اهداف پیش‌بینی شده از منظر اقتصاد مقاومتی را داشته باشیم لازم است در وهله اول به کارآفرینان و صنایع کوچک دقت کنیم.

ادامه مطلب