چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
کسب-و-کارهاي-نوپا
کسب و کار

اطلاعیه کمیسیون اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال در نقد تبعات طرح حمایت از کاربران

تهدید کسب‌وکارهای خرد و از بین رفتن رقابت

کمیسیون اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال اتاق بازرگانی در مورد طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی عنوان کرد که تصویب و اجرای چنین طرحی موجب از بین رفتن رقابت و کاهش کیفیت محصولات، مهاجرت جوانان نخبه این حوزه، تهدید مشاغل ایجادشده در فضای مجازی می‌شود و فاصله کشور با علم و فناوری روز دنیا را بیشتر می‌کند.

ادامه مطلب

تخفیفان

«پلتفرم هوشمند بازگشت وجه نقد» تخفیفان فعال شد

تخفیفان امروز از «پلتفرم هوشمند بازگشت وجه نقد» رونمایی کرد. تخفیفان که پیش از این با راه‌اندازی سرویس «پول‌تو» به کاربران خود اجازه می‌داد تا در زمان خرید آنلاین بخشی از مبلغ پرداختی خود را به کیف پول خود در تخفیفان منتقل کنند، حالا با رونمایی از این پلتفرم به کاربران تخفیفان اجازه می‌دهد تا در زمان خرید حضوری، درصدی از مبلغ پرداختی خود را در کیف پول خود در تخفیفان شارژ کنند و بعد به حساب بانکی خود منتقل کنند.

ادامه مطلب

کسب وکارهای اینترنتی

اوج گیری اختلاف نظر بر سر رتبه بندی کسب و کارهای اینترنتی

اختلاف نظر برای اجرای طرح رتبه بندی کسب و کارهای اینترنتی میان مرکز و اتحادیه کسب و کارهای مجازی بیشتر بر سر نمایش رتبه هر کسب و کار برای عموم کاربران بروز کرده است.

ادامه مطلب

کسب وکار

طرح «نوآفرين» با هدف حمايت از کسب و کارهاي نوپا رونمايي شد

طرح «نوآفرين» با هدف حمايت از کسب و کارهاي نوپا از سوي وزارت ارتباطات و فناوري طالاعات رونمايي شده و از امروز رسماً آغاز به کار کرد.

ادامه مطلب

جهرمي

آزاد سازي داده ها براي استفاده کسب و کارهاي نوپا

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات همزمان با روز ارتباطات از آزاد سازي داده ها براي استفاده کسب و کارهاي نوپا خبر داد وي همچنين در بخشي از سخنانش از افزايش 30 برابري توان دفاعي ايران در برابر حملات سايبري خبر داد.

ادامه مطلب

کسب وکار اينترنتي

تسهیل کسب و کارهای نوپا باتصویب بسته‌ی 14بندی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در شرایط تحریم حوزه ارتباطات از رونق خوبی برخوردار است گفت: امروز بسته‌ای 14بندی به تصویب رسید که بخشی از آن به موضوع فضایی و فناوری اطلاعات در زمینه تسهیل کسب و کارهای نوپا مربوط بود.

ادامه مطلب

کسب وکار اينترنتي

در آذربایجان غربی برگزار شد

نشست تخصصی فعالان حوزه فناوری اطلاعات و صاحبان کسب و کارهای نوپا

همزمان با سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان آذربایجان غربی، نشست تخصصی فعالان فناوری اطلاعات و صاحبان کسب و کارهای نوپای استان آذربایجان غربی با دستیار وزیر ارتباطات در امور جوانان برگزار شد.

ادامه مطلب

جهرمي

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات:

بزودي طرح حمايت از کسب و کارهاي نوپا براي تصويب در دولت مطرح مي شود

وزير ارتباطات و‌فناوري اطلاعات ازآماده شدن طرح حمايت از کسب و کارهاي نوپا در لايه کارشناسي خبر داد و‌گفت: اين طرح که به منظور رفع مشکلات و تاخيرهاي کسب و کارهاي نوپا تنظيم شده است به زودي به منظور تصويب با قيد فوريت در دولت مطرح مي شود.

ادامه مطلب

کسب و کار - ايده - فناوري

زيرساخت فني کسب و کارهاي نوپا در کشور فراهم است

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: زيرساختهاي مناسب براي شکل گيري کسب و کارهاي نوپا در کشور فراهم است.

ادامه مطلب

فناوري - کسب و کار

شبکه آموزش محلی در حوزه کسب و کارهای نوپا ایجاد می شود

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از راه اندازی شبکه منتورشیپ بومی در استانهای کشور با هدف آموزش کسب و کارهای فناوری اطلاعات در جهت سرمایه گذاری برای ایده های نو، خبر داد.

ادامه مطلب