چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۴
کيفيت-خدمات-ارتباطي
مازيارکشاورز

سنجش رضايتمندي مردم از خدمات ارتباطي دارندگان پروانه و واردکنندگان تجهيزات

معاون توسعه مديريت و امور منابع رگولاتوري از آغاز طرح ارزيابي رضايتمندي ذينفعان از خدمات حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات از امروز خبر داد.

ادامه مطلب

مخابرات - کابل

۳ استان برتر در پایداری و کیفیت شبکه ارتباطی معرفی شدند

نتایج اولیه ارزیابی کیفیت شبکه زیر ساخت در سال 94 مشخص شد واستان های برتر در حوزه شبکه ارتباطات زیرساخت بر اساس ارزیابی کیفیت ارتباطات و پایداری شبکه رتبه بندی ومعرفی شدند .

ادامه مطلب