شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
گوشي-مسافري
گوشي موبايل

رجیستری گوشی مسافری روی میز خدمات الکترونیکی

در صورتی که عوارض دستگاه سیم‌کارت‌خور خود را پرداخت کرده‌اید اما هنوز دستگاهتان قانونی نشده و یا اطلاعات دستگاهتان از گمرک برای همتا ارسال نشده، باید نسبت به ثبت درخواست پیگیری در میز خدمات الکترونیک گمرک اقدام کنید.

ادامه مطلب

ريجستري

سايت ثبت گوشي مسافري به زودي بسته مي‌‌شود

مديرکل فناوري اطلاعات ستاد مرکزي مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: بسته شدن سايت ثبت گوشي مسافري از اول اسفند ماه صحت ندارد.

ادامه مطلب

ريجستري

گوشي قاچاق مسافري با وجود اتصال سامانه‌ ناجا و گمرک همچنان رجيستر مي‌شود

قرار بود پس از اتصال سيستم‌ ناجا و گمرک براي احراز اصالت پاسپورت‌، ثبت گوشي‌ قاچاق در سامانه مسافري متوقف شود اما اجراي اين طرح در نيمه مهرماه،يک هفته با هدف تامين کالا در بازار به تعويق افتاد که همچنان خبري از اجراي آن نيست.

ادامه مطلب

ريجستر

پای گوشی‌های رجیسترنشده به بازار باز شد

در آشفته‌بازار موبایل علاوه بر انواع تخلفات قبلی از جمله فروش گوشی مسافری، گوشی بدون گارانتی و دارای گارانتی اینتر، فروش گوشی‌های رجیسترنشده یا به اصطلاح بدون کد فعال‌سازی نیز انجام می‌شود.

ادامه مطلب

گارانتي

گارانتي‌هاي اينترنشنال به بازار موبايل بازگشتند

قرار بود سامانه اظهارنامه گمرکي گوشي مسافري تنها براي مسافران باشد و هر مسافر بتواند در سال يک دستگاه با معافيت 80 دلاري وارد کند اما اکنون محموله‌هاي بزرگ از اين راه وارد و به نام گوشي با گارانتي‌ اينترنشنال عرضه شده اند.

ادامه مطلب

گوشي هوشمند- ديد در شب

رئیس اتحادیه دستگاههای مخابراتی؛

موبایل 30 درصد گران شد

رئیس اتحادیه دستگاههای مخابراتی از گرانی 30 تا 40 درصدی قیمت گوشی موبایل به دلیل تخصیص نیافتن ارز دولتی به واردکنندگان خبر داد و گفت: بازرگانان به جای واردات رسمی، گوشی مسافری می آورند.

ادامه مطلب