شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
گوشي
گوشي همراه

منتظر چه گوشی‌هایی در سال 2020باشیم؟

کارشناسان فعال در حوزه فناوری به تازگی فهرستی از گوشی‌های هوشمندی را که قرار است در سال آینده میلادی روانه بازارهای جهانی شوند، منتشر کرده‌اند.

ادامه مطلب

گوشي

فروش 100 هزار گوشی تنها در یک دقیقه!

هواوی تنها در عرض مدت یک دقیقه، 100هزار دستگاه گوشی Mate 30 مجهز به قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G را به فروش رسانده است.

ادامه مطلب

گوشي

ماجراي 600 هزار گوشي توقيفي يکساله شد

حدود يک سال از طرح ماجراي600 هزار گوشي توقيفي در گمرک مي‌گذرد، رئيس گمرک گفته بخش زيادي از گوشي‌ها ترخيص شدند و به گفته وزير ارتباطات به دليل اختلاف قوه قضاييه و مجريه بر سر آزادسازي گوشي‌ها، موضوع به جلسه سران سه قوه ارجاع شده است.

ادامه مطلب

گوشي

ترخیص 600هزار گوشی مانده در گمرک به جلسه سران قوا ارجاع شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، درباره 600هزار گوشی همراه که در گمرک مانده‌اند، گفت: این موضوع به جلسه سران سه قوه ارجاع شد، چرا که اختلافی میان دستگاه قضا و دولت درباره آزادسازی این گوشی‌ها ایجاد شده بود.

ادامه مطلب

گوشي

سامسونگ دو گوشي ميان‌رده جديد معرفي کرد

سامسونگ به تازگي دو گوشي ميان رده جديد از سري گلکسي A را معرفي کرده است که برخي از قابليت‌هاي گوشي‌هاي پرچمدار را نيز دارا هستند.

ادامه مطلب

شيائومي

دارندگان گوشي‌هاي شيائومي مراقب باشند!

به تازگي کارشناسان امنيت سايبري هشدار داده اند که مرورگرMI browser که به صورت پيش فرض بر روي گوشي‌هاي هوشمند برند چيني شيائومي نصب شده، به هکرها اجازه دسترسي و نفوذ به اطلاعات کاربران را مي‌دهد.

ادامه مطلب

آيفون 8

پس از تحریم اپل؛

350 هزار گوشی آیفون در شبکه خاموش شد

وزیر ارتباطات گفت: پس از تحریم استفاده از اپلیکیشن های ایرانی در گوشی های آیفون، ظرف مدت 5 روز روزانه 70هزار گوشی آیفون در داخل شبکه ارتباطی کشور، غیرفعال شد.

ادامه مطلب

تیک نیوز

چند دليل براي لزوم تغيير مالکيت گوشي‌هاي دست‌دوم

کساني که به خريد گوشي‌هاي دست‌دوم اقدام مي‌کنند، لازم است با مراجعه به سامانه‌ي همتا، مالکيت دستگاه را به‌نام خود تغيير دهند تا بتوانند از سيم‌کارت جديد استفاده کنند، در غير اين صورت، تلفن همراه برروي سيم‌کارت جديد فقط به مدت ?? روز قابل استفاده خواهد بود.

ادامه مطلب

بازار گوشي

چند گوشی با رجیستری غیرفعال شد؟

تعداد گوشی‌هایی که از زمان آغاز طرح رجیستری مسدود شدند، طبق آخرین آمار تا پایان خردادماه سال جاری، 241هزار و 637گوشی از برندهای متخلف است.

ادامه مطلب

گوشي

فعلا گوشی مجهز به شبکه 5G نخرید!

بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه فناوری به کاربران توصیه کرده اند با وجود اینکه شرکت های تولیدکننده موبایل درصد هستند گوشی های مجهز به فناوری 5G تولید و عرضه کنند، فعلا به خریداری این محصولات اقدام نکنند.

ادامه مطلب