پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
آذری-جهرمی
صداوسیما

نگاهی به چالش های وزیر ارتباطات و صداوسیما

در هفته های اخیر وزیر ارتباطات با چالش‌های جدی از جمله انتقادها و شکایت سازمان صداوسیما مواجه بوده است. این چالش‌ها که با عناوینی چون «احضار به دادسرای فرهنگ و رسانه» و «ارجاع پرونده ترافیکی رسانه های صوت و تصویر به کمیته تخلفات» خبرساز شده، حالا به آنتن برنامه‌های تلویزیونی نیز کشیده شده است.

ادامه مطلب

آذری جهرمی

وزیر ارتباطات:

ترس مردم از شبکه ملی اطلاعات به دلیل تبلیغات اشتباه است

«وزارت ارتباطات قاضي كيفيت اينترنت و مسوول پايش و نظارت بر كيفيت است و دستگاه مجري نيست.» این پاسخ وزیر ارتباطات در گفت‌وگو با روزنامه اعتماد در رابطه با وضعیت و بررسی اینترنت است.

ادامه مطلب

جهرمی

اعلام جرم دادستان زنجان علیه آذری جهرمی

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان اعلام کرد: در پی صحبت‌های نادرست و خلاف سیاست‌های نظام آذری جهرمی پرونده قضائی در دادسرای زنجان علیه وی تشکیل شد.

ادامه مطلب

آذری جهرمی

یک جمله آذری جهرمی، وزیر ارتباطات بحث‌های انتخاباتی ۱۴۰۰ را داغ کرد

واکنش دو نماینده مجلس ـ توانگر و شجاعی ـ در کنار حملات طیف موسوم به حامیان قالیباف به وزیر ارتباطات که در زنجان تنها در یک جمله اشاره کرده بود به بحث استقلال در قبال کاخ سفید و کاخ کرملین، حکایت از آن دارد که همچنان «محمدجواد آذری جهرمی» در مظان کاندیداتوری برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ قرار دارد.

ادامه مطلب

جهرمی

راه‌اندازی دو جزء مهم شبکه ملی اطلاعات تا پایان سال ۹۹

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دو جزء مهم شبکه ملی اطلاعات را تا قبل از پایان سال راه‌اندازی می‌کنیم که شامل افتتاح مرکز امنیت یکپارچه و منطقه ویژه ارتباطات برای تعاملات بین‌المللی می‌شود.

ادامه مطلب

جهرمی

آذری جهرمی : سواد برای نوشتن؛ پهن‌باند برای معیشت و اقتصاد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: «در دنیای امروز همان‌طور که سواد برای نوشتن ضروری است؛ پهن‌باند هم برای رشد اقتصادی پیش‌نیاز است! کسی که با پهن‌باند مخالفت می‌کند؛ در حقیقت در حال مخالفت با رشد اقتصادی و معیشت مردم است.»

ادامه مطلب

تلگرام

آیا فیلتر تلگرام، شاخص‌ آسیب‌های اجتماعی را کاهش داده است؟

وزیر ارتباطات در صفحه شخصی‌اش از مردم خواست به تاثیر فیلتر تلگرام بر پایین آمدن شاخص آسیب‌های اجتماعی رای دهند.

ادامه مطلب

جهرمی

هدف گذاری برای دسترسی ۱۲۰۰ روستا به شبکه ملی اطلاعات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ایجاد دسترسی برای ۱۲۰۰ روستا، توسعه پوشش جاده ای و پایداری شبکه را از شاخص های هدف گذاری شده برای سفر خود به استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد.

ادامه مطلب

جهرمی

وزیر ارتباطات در پیامی به مناسب هفته پژوهش مطرح کرد:

شکوفایی و پیشرفت آینده کشور در گرو توجه به فناوری­‌های تحول­‌آفرین است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بابیان اینکه ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین فضایی به‌عنوان فناوری‌های تحول‌آفرین و آینده‌ساز مورد اهتمام وزارت ارتباطات است تأکید کرد که قطعاً شکوفایی و پیشرفت آینده کشور در گرو توجه هرچه بیشتر به این فناوری‌ها است.

ادامه مطلب

جهرمی

آذری جهرمی در واکنش به پخش ویدئوی جنجالی نوجوان ۱۴ ساله: سیاه نمایی نکنند؛ نوجوانان دیندار زیاد داریم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در واکنش به پخش ویدیوی جنجالی نوجوان ۱۴ ساله در اینستاگرام، گفت: افرادی که فیلم‌ها را پخش می‌کنند طوری سیاه‌نمایی نکنند که تصور شود همه‌ی نوجوانان تربیت شده در جمهوری اسلامی مشکل دارند.

ادامه مطلب