یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
ارتباط-تصويري
هولو لنز

هولولنز مايکروسافت در زندگي روزمره

هولولنز مايکروسافت در ماه هاي اخير تصورات جالبي را برانگخيته است،اما هنوز هم ذهن ما درگير کاربردهاي روزمره براي اين فناوري است.

ادامه مطلب

imo - شبکه هاي اجتماعي

جزئیات از دسترس خارج شدن پیام‌رسان تصویری imo

اخیرا دسترسی به پیام‌رسان imo که بیشتر برای مبادله پیام‌های صوتی و تصویری به کار می‌رود، غیرممکن شده و برداشت کاربران این است که این پیام‌رسان فیلتر شده است.

ادامه مطلب

تلفن همراه

ارائه اینترنت 3G و 4G موبایل بدون پیوست فرهنگی یک ساله شد/ادامه کشمکش 2ساله

با وجود ارائه خدمات 3G و 4G از سوی اپراتورها، در نبود پیوست فرهنگی، تماس تصویری موبایل مسدود است اما پیام‌رسان‌ها مکالمه تصویری دارند و بدین ترتیب سوء مدیریت تاثیر خود را‌ آشکار می‌کند.

ادامه مطلب

انتظاري

دبير شوراي عالي فضاي مجازي

تماس تصويري رايتل برقرار نشد

وزارت ارتباطات اعلام کرده بود مشکل قطع تماس تصويري رايتل با تمهيداتي از جمله تعيين گروه‌هاي مخاطب مشخص و کدهاي تصويري حل شده اما دبير شوراي عالي فضاي مجازي مي‌گويد اين کار منوط به تصويب پيوست فرهنگي رايتل در شوراست.

ادامه مطلب

آرپناهي

توضيح مجدد رايتل درباره برقراري ارتباط تصويري با آيفون:

آيفون در هيچ جاي دنيا امکان مکالمه تصويري مبتني بر شبکه را ندارد

طي روزهاي گذشته و پس از راه‌اندازي اولين سرويس‌هاي ارتباطات تصويري مبتني بر ديتا و اپراتور، اين موضوع مطرح شده که ارتباط تصويري رايتل در تلفن‌هاي هوشمند به ويژه آيفون برقرار نمي‌شود و به برخي مشترکان داراي تلفن هوشمند آيفون در صورت تماس با خدمات تماس اين اپراتور گفته شده است که اين سرويس بر تلفن‌هاي آيفون برقرار نمي‌شود. اما در اين رابطه مدير کل برند و ارتباطات رايتل گفته بود: امکان برقراري ارتباط تصويري با تلفن‌هاي هوشمند است و شايد موفق نشدن برخي براي برقراري ارتباط مشکل فني آن‌ها باشد.

ادامه مطلب

رايتل

اولین ارتباط تصویری رایتل در مشهد و شیراز برقرار شد

روز سه‌شنبه اولین ارتباط تصویری اپراتور سوم تلفن همراه در شیراز و امروز در مشهد برقرار شد.

ادامه مطلب

رايتل

60 دقیقه ارتباط تصویری رایگان هدیه ویژه رایتل در روز پدر

رایتل به مناسبت میلاد فرخنده حضرت علی (ع) و روز پدر به مدت یک روز برای فروش سیم ‌کارت‌هایی با 60 دقیقه مکالمه تصویری رایگان، 920 مگابایت حجم دانلود و 120 پیامک رایگان پیش ثبت نام می‌کند.

ادامه مطلب