یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

دبير شوراي عالي فضاي مجازي

تماس تصويري رايتل برقرار نشد

انتظاري

یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۹:۰۰


وزارت ارتباطات اعلام کرده بود مشکل قطع تماس تصويري رايتل با تمهيداتي از جمله تعيين گروه‌هاي مخاطب مشخص و کدهاي تصويري حل شده اما دبير شوراي عالي فضاي مجازي مي‌گويد اين کار منوط به تصويب پيوست فرهنگي رايتل در شوراست.

وايمکس نيوز- وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات اعلام کرده بود با هماهنگي با شوراي عالي فضاي مجازي مشکل تماس تصويري رايتل حل شده و قرار است اين سرويس براي گروه‌هاي معين و با کدهاي تصويري مشخص برقرار شود.

محمدحسن انتظاري در گفت‌وگو با خبرنگار فناوري اطلاعات خبرگزاري فارس در خصوص اين وعده، گفت: گروهي در رابطه با پيوست فرهنگي مشغول کار هستند که پيوست فرهنگي بايد در کميسيون محتواي شوراي عالي فضاي مجازي به تصويب برسد و صحبت‌هاي قبلي عنوان شده در خصوص حل شدن اين موضوع درست نيست.

دبير شوراي عالي فضاي مجازي در پاسخ به اين سؤال که آيا تدوين پيوست فرهنگي مختص رايتل است يا به تمام سرويس‌دهنده‌هاي ارتباطي و فناوري اطلاعات تأمين داده خواهد شد، گفت: ‌قاعدتا پيوست فرهنگي بايد به صورت کلي و براي تمام سرويس‌دهنده‌ها تدوين شود و اين کار حتما بايد انجام شود اما فعلا به صورت موردي براي رايتل به دليل نياز به صورت سريع‌تر و با اولويت بيشتر تدوين خواهد شد.

وي تصريح کرد: کليات پيوست فرهنگي پس از تصويب توسط شوراي عالي فضاي مجازي به سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي ابلاغ خواهد شد و رگولاتوري اين الزامات را به اپراتور ابلاغ مي‌‌کند.

انتظاري در خصوص پيش‌بيني زماني براي تدوين پيوست فرهنگي و برقراري مجدد تماس تصويري رايتل اظهار اميدواري کرد که تا پيش از پايان سال تماس تصويري اپراتور سوم برقرار شود.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو