جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
ارز-دیجیتال
بیت کوین

کاهش ۸.۵ درصدی قیمت بیت کوین در یک روز

قیمت بزرگترین ارز دیجیتال جهان یعنی بیت کوین بازهم به روند کاهشی خود ادامه داد و با ۸.۵۱ درصد کاهش به ۳۱۶۹۹.۸۳ دلار رسید.

ادامه مطلب

بیت کوین

رمزارزها چه جذابیتی برای ایرانیان دارند؟

با تمام جذابیت‌ بازار رمزارزها، فعالیت ایرانیان در این بازارها با چالش‌های فراوانی همراه بوده است و دلیل آن نبود بسترهای قانونی مناسب برای فعالیت در این بازارها است و همچنان ابهامات زیادی برای پلتفرم‌های خدمات دهنده در این زمینه وجود دارد.

ادامه مطلب

رمز ارز

شکل‌گیری الگوی صلیب مرگ در تکنیکال بیت‌کوین

شکل‌گیری الگوی صلیب مرگ در نمودارهای تحلیل ارزش بیت‌کوین ارزش بزرگترین ارز مجازی دنیا را که در زمان حاضر تا ۳۵۶۹۷ دلار کاهش یافته است، تا ۲۰۰۰۰ دلار پایین می‌آورد.

ادامه مطلب

رمزارز

ریزش دوباره ارزهای دیجیتالی

ارزش بیشتر ارزهای دیجیتالی مهم بار دیگر ریزش کرد.

ادامه مطلب

بیت کوین

هجوم بیت کوین بازهای چینی به تگزاس

دولت چین به مقابله جدی با استخراج کنندگان بیت کوین پرداخته و به همین علت گفته می شود بسیاری از علاقمندان به این کار در حال مهاجرت به تگزاس آمریکا هستند.

ادامه مطلب

ارز دیجیتال

نقش رمزارزها در مقابله با تحریم

فعالان حوزه رمزارز با تاکید بر توسعه اقتصاد کشور با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین مالی، تاکید کردند که کشور در شرایط اقتصاد تحریمی قرار دارد و به همین دلیل لازم است تمامی راهکارهای ما مبتنی‌بر ایستادگی در مقابل تحریم‌ها ارائه شود و بدین شکل آثار ناشی از تحریم‌ها را خنثی کنیم.

ادامه مطلب

بیت کوین

السالوادور اولین کشور جهان که بیت کوین را به عنوان پول رایج پذیرفت

نایب بوکل رئیس جمهور السالوادور از ارسال لایحه ای به پارلمان این کشور خبر داد که بر اساس آن السالوادور به اولین کشور جهان مبدل می شود که بیت کوین را به عنوان پول رایج می پذیرد.

ادامه مطلب

بیت کوین

سقوط ارزش بیت کوین به دنبال تعلیق برخی حساب‌های ارز مجازی در رسانه اجتماعی چین

بسته شدن برخی حساب‌های ارز مجازی رسانه اجتماعی ویبوی چین باعث شد ارزش بیت کوین ۵.۳ درصد طی ۲۴ ساعت کاهش یافته و به حدود ۳۵۲۲۰ دلار برسد.

ادامه مطلب

اتریوم

افزایش ۸ درصدی ارزش اتریوم

اتریوم با ۸ درصد افزایش با قیمت ۲۵۸۷ دلار معامله می‌شود و بیت کوین با یک افزایش ناچیز ۳.۷ درصدی به ۳۶۹۷۷ دلار رسیده است.

ادامه مطلب

بیت کوین

سقوط ۵۰درصدی ارزش بیت‌کوین در کمتر از ۴۰ روز

ارزش بیت‌کوین ۱۳درصد در روز یکشنبه پایین آمد و به ۳۲۶۰۱ دلار رسید یعنی ۵۰درصد کمتر از اوج قیمت آن در چهاردهم آوریل.

ادامه مطلب