جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
ارز-دیجیتال
بیت کوین

ارزش بیت کوین به یک رکورد جدید نزدیک می‌شود

ارزش بیت کوین تا ۵۷۶۷۹ دلار افزایش یافته و به رکورد خود در ماه فوریه نزدیک می‌شود.

ادامه مطلب

بیت کوین

ارزش بیت کوین افزایش یافت

ارزش بیت کوین پس از یک کاهش ۳.۴ درصدی دوباره بالا رفت ولی همچنان ۱۰ هزار دلار پایین تر از اوج بیش از ۵۸ هزار دلار آن در ماه فوریه معامله می‌شود.

ادامه مطلب

بیت کوین

افزایش نسبی قیمت بیت کوین پس از گزارش سیتی بانک آمریکا

بزرگترین ارز رمزنگاری شده دنیا یعنی بیت کوین پس از گزارشی از سی تی بانک آمریکا مبنی بر اینکه این دارایی دیجیتال می‌تواند روزی به یک ارز ترجیحی برای تجارت بین المللی تبدیل شود، مجدداً به کانال ۴۸ هزار دلار بازگشت.

ادامه مطلب

بیت کوین

ارزش بیت کوین شدیدترین ریزش روزانه تاریخ خود را تجربه کرد

ارزش بیت کوین طی ۲۴ ساعت گذشته با سقوط ده هزار دلاری، شدیدترین ریزش روزانه تاریخ خود را تجربه کرد و از قله حدود ۵۸ هزاری به رقمی در حدود ۴۷ هزار دلار سقوط کرد.

ادامه مطلب

اتریوم

قیمت اتریوم برای اولین بار از مرز ۲۰۰۰ دلار فراتر رفت

بیت کوین تنها رمزارزی نیست که هرچند وقت یکبار رکوردشکنی می‌کند و دومین رمزارز محبوب بازار یعنی اتریوم هم در چنین مسیری قرار دارد. حالا برای اولین بار قیمت اتریوم از مرز ۲۰۰۰ هزار دلار عبور کرده و ارزش بازارش از ۲۳۰ میلیارد دلار فراتر رفته است.

ادامه مطلب

بیت کوین

گارتنر: ۵ درصد مدیران ارشد روی ‌بیت‌کوین به عنوان دارایی سازمان سرمایه‌گذاری می‌کنند

آخرین نظرسنجی انجام شده توسط «گارتنر» نشان می‌دهد که ۵ درصد مدیران ارشد در حوزه کسب و کار تصمیم گرفته‌اند در سال جاری میلادی روی بیت کوین به عنوان دارایی شرکت،‌ سرمایه گذاری کنند.

ادامه مطلب

ارزدیجیتال

رئیس سازمان فناوری اطلاعات:

ارز دیجیتالی باعث شفافیت و مانع رانت می‌شود

«به‌تازگی در رویدادی آنلاین دوباره بحث استفاده از «ارز دیجیتال» در کشور مطرح شده است. امیر ناظمی رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: ارزهای دیجیتالی دارای کارکردهای مختلفی است و از آنجایی که پیاده‌سازی آن در کشور مشکل فنی ندارد و تنها به اراده بانک مرکزی برمی گردد، از آن می‌توان برای هوشمندسازی اجرای سیاست‌های اقتصادی مانند رهگیری پول در سیاست‌های توزیعی کشور (پرداخت یارانه ها) استفاده کرد.»

ادامه مطلب

ارز دیجیتال

باارزش‌ترین ارزهای دیجیتالی کدام‌اند؟

بیت‌کوین کماکان باارزش‌ترین ارز دیجیتالی در جهان است.

ادامه مطلب