شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
استيو-جابز
ايفون8

همه فناوري‌هاي احتمالي "آيفون 8"

روز 12 سپتامبر يعني هفت روز ديگر، سالن "استيو جابز" در کوپرتينو کاليفرنيا ساعت 10 صبح به وقت محلي ميزبان کنفرانس معرفي پرچمدار جديد شرکت "اپل" خواهد بود.

ادامه مطلب

jobs-statue

تندیس استیو جابز در پایتخت مجارستان نصب می‌شود

تندیس استیوجابز در بوداپست پایتخت مجارستان ساخته شد.

ادامه مطلب

Clooney

جرج کلونی نامزد بازی در نقش استیو جابز است

شایعه شده است در فیلم زندگینامه‌ای که قرار است هالیوود درباره استیوجابز بسازد و فیلمبرداری آن از سال آینده آغاز می شود جرج کلونی و نوا وایل نامزدهای اصلی ایفای نقش بنیانگذار فقید شرکت اپل هستند.

ادامه مطلب

جابز

استیو جابز جزو درس‌های دانشکده بازرگانی بنگلور هندوستان شد

دانشکده مدیریت و بین‌الملل بنگلور هندوستان تحت تاثیر زندگی استیوجابز در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی درس جدیدی است که راجع به جزییات زندگی جابز است و دانشجویان نیم‌سال چهارم باید بگذرانند.

ادامه مطلب

استيو جابز

استیو جابز نام برتر 2011 است

طبق گزارش گروه پایشگری زبانی جهانی،نام استیو جابز یکی از بنیا‌نگذاران شرکت اپل در 12 ماه گذشته پرکاربردترین نام در تمامی انواع رسانه‌ها بوده است.

ادامه مطلب

jobs-clinton

روابط خصوصی جابز با افراد سرشناس دنیا در زندگینامه اش منتشر می شود

روابط و مکالمات خصوصی استیو جابز با بسیاری از سرشناسان حوزه فناوری، ستارگان سینما و رهبران سیاسی در زندگی‌نامه‌ جابز که به زودی منتشر می‌شود به تفصیل آمده است.

ادامه مطلب

jobs

استیو جابز برای تولیدات چهار سال آینده‌ اپل برنامه ریزی کرده بود

به گزارش روزنامه‌ دیلی میل، استیوجابز بنیان‌گذار متوفای شرکت اپل قبل از مرگ دست‌کم برای چهار نسل آیپاد، آیپد، آیفون، مک‌بوک و سایر محصولات اپل طرح‌هایی به جا گذاشته است که در محصولات آینده اپل گنجانده خواهد شد.

ادامه مطلب

استيو جابز

گزارشی از درگذشت اسطوره

استیو جابز؛ مردی که دنیا را تکان داد

شرکت اپل با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که استیو جابز، مدیرعامل سابق این شرکت و یکی از بنیانگذاران آن که اخیرا به علت بیماری سرطان پانکراس از مدیریت این شرکت کناره‌گیری کرده بود، درگذشت.

ادامه مطلب

استيو جابز

استیو جابز باز هم روانه بیمارستان شد

استیو جابز مدیر شرکت اپل باز هم به علت به خطر افتادن سلامتیش راهی بیمارستان شد.

ادامه مطلب