شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
اسپادان
اسپادان

تا پایان امسال؛

95 درصد اصفهان تحت پوشش وایمکس قرار می‌گیرد

مدیرعامل اپراتور اسپادان با اعلام اینکه هم اکنون 80 درصد شهر اصفهان تحت پوشش سرویس وایمکس این اپراتور قرار دارد، اعلام کرد: تا پایان سال، 95 درصد این شهر تحت پوشش این سرویس قرار می‌گیرد.

ادامه مطلب

اسپادان

مدیرعامل اسپادان خبر داد:

ارایه تلفن ثابت از طریق سرویس وایمکس اسپادان

مدیرعامل اسپادان از ارایه تلفن ثابت از طریق دریافت سرویس وایمکس به مشترکان خبر داد و اعلام کرد: با راه اندازی سوئیچ های ان جی ان مشترکان وایمکس می توانند از یک خط تلفن ثابت نیز بهره مند شوند.

ادامه مطلب

اسپادان

مدیرعامل اسپادان:

سرویس های ارزش افزوده از طریق وایمکس عرضه می کنیم

مدیرعامل اسپادان از ارایه سرویس های ارزش افزوده از طریق سرویس وایمکس خبر داد و اعلام کرد: ارایه این سرویس ها از جمله اقداماتی است که سبب حذب مشترک بیشتر می شود.

ادامه مطلب

اسپادان

واگذاري وايمکس اسپادان آغازشد

مديرعامل اپراتور وايمکس اسپادان در مورد زمان آغاز سرويس دهي وايمکس توسط اين اپراتور در شهر اصفهان گفت: متقاضيان هم اکنون براي دريافت اين سرويس مي توانند درخواست خود را ارايه دهند.

ادامه مطلب

سبوحي

معاون سازمان تنظیم مقررات:

اسپادان و رایانه دانش گلستان آماده ارایه سرویس وایمکس نیستند


درحالی که دو اپراتور وایمکس رایانه دانش گلستان و اسپادان آمادگی خود برای ارایه سرویس وایمکس از چندی پیش اعلام کرده اند، معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بدون ارایه توضیحات دقیق اعلام کرد که این دو اپراتور هنوز شرایط لازم را برای ارایه سرویس کسب نکرده اند.

ادامه مطلب

اسپادان

مدیرعامل شرکت اعلام کرد:

احتمال ارایه سرویس وایمکس اسپادان در ایام نوروز

شبکه وایمکس اسپادان همچنان در انتظار تایید نهایی تجهیزات شبکه از سوی دستگاه های مربوطه است و به جز این موضوع هیچ مشکلی برای ارایه سرویس وایمکس این اپراتور در شهر اصفهان وجود ندارد.

ادامه مطلب

وايمكس

واگذاری وایمکس اسپادان از ماه آینده آغاز می شود

مدیرعامل شرکت اسپادان اصفهان از واگذاری سرویس وایمکس تا پایان سال جاری دراین استان خبر داد.

ادامه مطلب

وايمکس

مدیرعامل اسپادان:

تاخیر در ارایه مجوز موبیلیتی به اپراتورهای وایمکس صدمه می‌زند

به گفته مدیرعامل شرکت مشارکتی مخابرات سیار استان اصفهان، تاخیر در ارایه مجوز موبیلیتی به در روند فعالیت اپراتورهای تاثیر منفی می‌گذارد.

ادامه مطلب

تزئيني

مدیرعامل اپراتور اسپادان:

اگر تایید کنند، سرویس وایمکس می‌دهیم

مدیرعامل اپراتور وایمکس اسپادان با تاکید بر اینکه تجهیزات شبکه وایمکس اسپادان نصب شده و آماده بهره برداری است، گفت: در صورت اتمام تست نهایی تجهیزات، سیستم آماده ارایه سرویس خواهد بود.

ادامه مطلب