شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

مدیرعامل اسپادان:

سرویس های ارزش افزوده از طریق وایمکس عرضه می کنیم

اسپادان

جمعه ۲۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۴:۰۰


مدیرعامل اسپادان از ارایه سرویس های ارزش افزوده از طریق سرویس وایمکس خبر داد و اعلام کرد: ارایه این سرویس ها از جمله اقداماتی است که سبب حذب مشترک بیشتر می شود.

وایمکس نیوز - حمیدرضا ابوطالبی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه حدود 80 درصد شهر اصفهان تحت پوشش سرویس وایمکس اپراتور اسپادان قرار دارد، گفت: این اپراتور قصد دارد در فاز دوم تمامی شهرستان های استان اصفهان را تحت پوشش سرویس وایمکس خود قرار دهد.
وی با بیان اینکه درحدود دو ماه است که واگذاری سرویس وایمکس اسپادان بعد از اخذ تاییدیه از مراجع در شهر اصفهان آغاز شده است، استقبال مشترکان را مناسب ارزیابی کرد و گفت: این اپراتور قصد دارد به منظور جذب مشترک و افزایش استقبال مشترکان، تسهیلاتی را برای کاربران خود فراهم کند.
وی کاهش تعرفه و ارایه سرویس های ارزش افزوده از طریق سرویس وایمکس را از جمله اقداماتی دانست که سبب حذب مشترک بیشتر می شود و ادامه داد: به دلیل حق لایسنسی که اپراتور اسپادن به سازمان تنظیم مقررات پرداخت می کند قیمت تمام شده مشترک برای دسترسی به وایمکس تقریبا بالا است که در نظر داریم با افزایش سرویس های ارزش افزوده و کاهش نقطه سر به سر، مشترکان بیشتری را برای استفاده از این سرویس جذب کنیم.
ابوطالبی از ارایه پکیج های ارزش افزوده از طریق سرویس وایمکس خبر داد و اعلام کرد: برنامه ریزی کردیم تا لایه اکسس موجود با هسته دیتا سنتر ترکیب شود و امکان ارایه سرویس های ارزش افزوده از این طریق فراهم شود.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو