شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
انحصار-طلبي
رسانه - تلويزيون

نشست رسانه تعاملی در خبرگزاری تسنیم/ بخش پایانی

جبران هزینه ۱۰۰ هزار دلاری صداوسیما از IPTV/کشور تشنه قانون ضد انحصار است

بازیگران عرصه رسانه تعاملی معتقدند که صداوسیما آن چنان شرایط ورود به حوزه IPTV را سخت کرده که تمامی متقاضیان پروانه های مربوطه از جمله اپراتورهای موبایل که دنبال باند ۷۰۰ این سازمان بودند فعلا سکوت اختیار کرده‌اند.

ادامه مطلب

گوگل

گوگل در آستانه جریمه ۳ میلیارد یورویی

انحصارطلبی گوگل در قاره اروپا از طریق جستجوگر اینترنتی این شرکت ممکن است رقم خوردن جریمه ای ۳ میلیارد یورویی را منجر شود.

ادامه مطلب

ويندوز 10 - مايکروسافت

آيا ويندوز 10 هم عرصه جديدي براي انحصار طلبي مايکروسافت است؟

شايد بتوان جديد ترين سيستم عامل شرکت مايکرو سافت يعني ويندوز 10 را جنجالي ترين و خبر ساز ترين سيستم عامل ساخته شده به دست اين شرکت لقب داد. محصولي که چه پيش از عرضه شدن به بازار و چه پس از آن جار و جنجال هاي فراواني را پديد آورد و سبب ساز حاشيه هاي فراواني در دنياي تکنولوژي شد.

ادامه مطلب

گوگل

گوگل زير آتش

به راحتي مي‌توان گفت که Margrethe Vestager يک اسم عادي نيست. اما کافي است آن را گوگل کنيد تا متوجه شويد او وزير دارايي سابق دانمارک است که نوامبر گذشته به عنوان مسئول قانون ضدتراست اتحاديه‌ي اروپا جايگزين Spaniard Joaquin Almunia شد.

ادامه مطلب

مالکيت - فناوري اطلاعات - انحصار طلبي

51 شرکت نوپایی که توسط غول های فناوری بلعیده شدند

در سال های اخیر به ندرت پیش می آمد که خبری از خرید یک شرکت جدید توسط غول های فناوری دنیا به گوش نرسد و فرقی نداشت که به خرید 19 میلیارد دلاری واتس اپ توسط فیسبوک مربوط باشد، یا خرید کمپانی Autonomy توسط اچ پی به مبلغ 10.3 میلیارد دلار، خرید 7.4 میلیارد دلاری Sun Microsystems توسط اوراکل یا هر چیز دیگری، در هر صورت، هر هفته اطلاعاتی جدید در مورد خرید شرکت های کوچک در مطبوعات سراسر دنیا منتشر می گشت.

ادامه مطلب

  • 1
  • ...