دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
ايرانسل
ايرانسل

وزیر ارتباطات:

بورسی شدن ایرانسل به صلاح نیست/قصد بازگرداندن مخابرات به دولت را نداریم

وزیر ارتباطات تاکید کرد: در شرایطی که کشورهای مختلف دنیا برای سرمایه‌گذاری در ایران در حال برنامه‌ریزی هستند، صلاح نیست شرکتی که در سال‌های سخت تحریم با وجود تمام مشکلات سرمایه‌گذاری در ایران را دنبال کرده را مشکل مواجه کنیم.

ادامه مطلب

تلفن همراه

مدیر عامل اپراتور دوم:

اینترنت همراه فعلا گران نمی‌شود

مدیر عامل ایرانسل با تاکید بر اینکه سرعت اینترنت امری نسبی است که در قیمت آن هم تاثیر‌گذار است، تاکید کرد: اپراتور دوم فعلا برنامه ای برای افزایش تعرفه اینترنت ندارد.

ادامه مطلب

فناوري - ارتباطات

ICT در هفته‌ای که گذشت

از شایعه فیلتر شدن تلگرام تا بورسی شدن ایرانسل و قلع و قمع BTSهای موبایل

هشدار عضو هیات مدیره مخابرات نسبت به سرنوشت این شرکت،اعطای مجوز ارائه خدمات IPTV،توقف چندساعته فعالیت تلگرام،قلع و قمع BTSهای موبایل و واکنش ebay نسبت به همکاری اش با ایران از جمله اخبار مهم ICT در هفته‌ای که گذشت به شمار می‌روند.

ادامه مطلب

ايرانسل

ابعاد جدید در پرونده 7 ساله بورسی‌ شدن ایرانسل

از الزام واگذاری ایرانسل در بورس هفت سال می‌گذرد که به تازگی مدیرعامل ایرانسل با اعلام رسمی مخالفت با بورسی شدن تاکید کرده: در شرایط فعلی بورس، واگذاری تیشه به ریشه زدن است و دولت حاضر نیست در حق خود، شرکای این پروژه و شریک خارجی ایرانسل چنین اجحافی کند.

ادامه مطلب

عليرضا قلمبر دزفولي

توضیحات مدیر عامل ایرانسل درباره بورسی شدن

بورسی شدن در شرایط فعلی تیشه به ریشه زدن است

مدیر عامل اپراتور دوم ارتباطی کشور با اشاره به مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات درباره‌ی زمان ارائه سهام ایرانسل در بورس خاطر نشان کرد: با اتفاقاتی که طی یک ماه گذشته برای بورس افتاده و دائم دچار فراز‌ونشیب است، بورسی شدن تیشه به ریشه زدن است.

ادامه مطلب

ايرانسل

تمدید 30روزه اعتبار زمانی شارژ 100برابری ایرانسل

در پی استقبال گسترده مشترکان از طرح «کد شگفتی‌های ایرانسل»، اعتبار زمانی استفاده از شارژ 100 برابری این طرح به 30 روز افزایش یافت.

ادامه مطلب

ايرانسل

ابهام در حق الامتیاز میلیاردی پروانه سراسری وایمکس اپراتور دوم

تاکید معاون وزیر ارتباطات بر ارتقای رایگان فناوری وایمکس ایرانسل و خودداری از اشاره به حق لایسنس ارتقای پروانه این اپراتور از 7 استان به 31 استان، ابهاماتی را مبنی بر چشم پوشی چند ده میلیاردی وزارت ارتباطات رقم زده است.

ادامه مطلب

مترو تلفن همراه

از سوی اپراتور دوم

شبکه اینترنت همراه به متروی تهران رسید

ایرانسل از راه اندازی شبکه‌های نسل سه (3G) و چهار (4G/LTE) بعنوان سریعترین شبکه اینترنت کشور در خطوط متروی تهران خبر داد.

ادامه مطلب

ايرانسل

سیم‌کارت‌های 0903 وارد بازار می‌شوند

به دنبال واگذاری رنج جدید شماره تلفن همراه به ایرانسل تا چندی دیگر سیم‌کارتهایی با کد 0903 وارد بازار می شوند.

ادامه مطلب

ايرانسل

مدیر عامل اپراتور دوم تلفن همراه :

حکم قضایی برای توقف مسابقات ایرانسل دریافت نکرده‌ایم

مدیر عامل اپراتور دوم تلفن همراه گفت: حکم قضایی مبنی بر توقف مسابقات و سرویس‌های پیامکی دریافت نکرده‌ایم و درباره اعطای جوایز مسابقات مطابق استفتاء از دفتر آقا عمل می‌شود و بدون اشکال است.

ادامه مطلب