دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
ايرانسل
اثرانگشت در اينترنت

هشدار! افشای فروش اطلاعات شخصی دارندگان سیم‌کارت ایرانسل

یکی از با ارزش ترین هنجارها برای هر فردی در جامعه حفظ حریم خصوصی اوست، اما گاهی اوقات یک "اشتباه" باعث می شود که حریم خصوصی میلیون ها انسان نقض شود.

ادامه مطلب

شبكه هاي اجتماعي

در صفحه اجتماعی وزیر :

موج اعتراض به افزایش 2 برابری نرخ بسته‌های اینترنت ایرانسل

قرار بود دستورالعمل کاهش نرخ مصرف آزاد اینترنت موبایل از اول دی ماه اجرا شود. همزمان با کاهش نرخ، اپراتور دوم برای جبران درآمد، قیمت بسته‌های اینترنت را 2 برابر کرد. در پی این اقدام کاربران اعتراض شدید خود را در صفحه شخصی وزیر و اپراتور در شبکه های اجتماعی اعلام کردند.

ادامه مطلب

همراه اول

ادامه بلاتکلیفی‌ها بر سر 3G همراه اول

سه ماه از ارائه مجوز ارائه آزمایشی 3G یا نسل سوم تلفن همراه در همراه اول می گذرد و هنوز پروانه رسمی ورود به نسل سه به این شرکت اعطا نشده است.

ادامه مطلب

ايرانسل

مدیرعامل ایرانسل خبر داد

راه‌اندازی رسمی 4G در 9 شهر / سرمایه‌گذاری یک میلیارد یورویی

مراسم راه‌اندازی سراسری شبکه نسل چهارم تلفن همراه توسط اپراتور دوم ارتباطی صبح امروز برگزار و در قالب آن توضیحاتی در این خصوص ارائه شد.

ادامه مطلب

سيم كارت

یک ماه تا ورود ایرانسل به بورس

دو سال پیش بود که همراه اول خودش را از فرابورس به بورس رساند و از همان زمان بحث ورود دیگر اپراتور تلفن همراه کشور یعنی ایرانسل به تالار شیشه‌ای بورس مطرح شد.

ادامه مطلب

ايرانسل

مدیر عامل ایرانسل اعلام کرد

قیمت سیم‌کارت‌های نسل چهارم

مدیرعامل ایرانسل با بیان این که نسل چهارم خدمات تلفن همراه برای اولین بار در ایران در شهر مشهد ارائه می‌شود، افزود: هزینه سیم کارت‌های LTE مبلغ 20 هزار تومان است همچنین به دلیل تکنولوژی جدید نیاز به تعویض دارد، حال آن که مشترکین می‌توانند شماره‌ای جدید یا سیم‌کارتی با شماره قبلی خود دریافت کنند.

ادامه مطلب

ايرانسل

معاونت فروش و توزیع ایرانسل خبر داد:

45 میلیون نقطه دسترسی به شبکه فروش ایرانسل

معاونت فروش و توزیع ایرانسل گفت: درحال حاضر بیش از ۴۵ میلیون نقطه دسترسی به شبکه فروش ایرانسل از طریق روش‌های مختلف وجود دارد که از جمله آنها ۳۳ هزار و ۸۸۹ نقطه آن خودپردازها، ۵۶۰ نقطه وب کیوسک‌ها، دو میلیون و ۶۱۲ هزار و ۲۰۲ پایانه فروشگاهی، هشت هزار و ۶۳۷ عاملیت فروش و خدمات و ۴۴۰ هزار فروشنده هستند.

ادامه مطلب

ايرانسل

مدیرعامل ایرانسل خبر داد:

رشد ۸۵ درصدی ترافیک محتوا

مدیرعاملایرانسل از رشد ۸۵ درصدی ترافیک محتوا خبر داد و گفت: در حوزه محتوای دیجیتال، رشد تنوع محتوا در مقایسه با مهر سال ۹۲ به میزان ۳۲ درصد افزایش یافته و به تفکیک سرویس نیز تعداد سرویس پیشخوان ۱۰۹ درصد و تعداد آهنگ پیشواز ۳۹ درصد رشد یافته است.

ادامه مطلب

3g

از سوی اپراتور دوم

شهرهای تحت پوشش نسل سه تلفن اعلام شد

مدیرکل گروه پروژه ایرانسل از پیوستن 54 شهر کشور به شبکه نسل سوم این اپراتور خبر داد.

ادامه مطلب

موبايل

مدیرکل بازاریابی ایرانسل خبر داد:

عرضه خدمات جدید بر بستر باند پهن موبایل

مدیرکل بازاریابی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل ضمن اشاره به عرضه محصولات و خدمات جدید ایرانسل بر بستر باندپهن موبایل از عرضه برنامه‌های جدید در آینده نزدیک خبر داد.

ادامه مطلب