پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
اپل
ایفون

عقب نشینی اپل از اسکن تصاویر گوشی‌های آیفون

شرکت اپل در پی انتقادات شدید مدافعان حریم خصوصی، راه اندازی سیستم اسکن تصاویر آیفون کاربران برای رصد موارد سوءاستفاده از کودکان را به تاخیر انداخت.

ادامه مطلب

اپل

شایعه جدید درباره ارتباط ماهواره ای آیفون جدید اپل

یک تحلیلگر معروف مدعی شد نسل جدید آیفون که احتمالا آیفون ۱۳ نام خواهد داشت، شامل پشتیبانی برای تماسها و پیامهای ماهواره ای خواهد بود.

ادامه مطلب

اپل

فراخوان اپل برای تعمیر گوشی‌های معیوب آیفون ۱۲

شرکت اپل اعلام کرد درصد کوچکی از مدلهای آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو مشکل صوتی دارند و قول داد گوشی‌های معیوب را تعمیر کند.

ادامه مطلب

اپل

نگرانی از نقض امنیت و حریم شخصی کاربران اپل به بهانه دفاع از کودک

بیش از ۹۰ گروه فعال در زمینه دفاع از حقوق و حریم شخصی کاربران اینترنت در جهان با ارسال نامه‌ای سرگشاده برای اپل از این شرکت خواستند برنامه خود برای اسکن محتوای شخصی را کنار بگذارد.

ادامه مطلب

ای کلود

مدیریت گذرواژه‌های اپل با iCloud Passwords در ویندوز ممکن شد

اپلیکیشن جدید iCloud Passwords به کاربران ویندوز اجازه دسترسی به قابلیت‌های متنوعی از جمله جستجو به دنبال گذرواژه‌های ذخیره‌شده، به‌روزرسانی گذرواژه‌ها، افزودن گذرواژه جدید و حذف اطلاعات ورودی را می‌دهد.

ادامه مطلب

اپل

تغییر سیاست اپل برای شناسایی محتوای هرزه نگارانه

اپل سیاست خود برای شناسایی عکس های هرزه نگارانه ذخیره شده بر روی سرورهای خود را تغییر داده و می‌گوید تنها با تصاویری برخورد می کند که در کشورهای مختلف علامت زده شده باشند.

ادامه مطلب

ایفون

جذاب‌ترین امکانات سری جدید آیفون اپل

سری جدید آیفون اپل دستکم سه دوربین جدید و قابلیتهای ضبط ویدیویی جذاب و حرفه ای خواهد داشت که ارتقای بزرگی نسبت به مدلهای قبلی محسوب می شود.

ادامه مطلب

اپل

گزارش به نیروی مجری قانون؛

اپل قابلیت جدید برای ردیابی تصاویر کودک آزاری اجرا می کند

اپل برای کمک به نیروهای مجری قانون و ردیابی تصاویر کودک آزاری قابلیت جدیدی را راه اندازی می کند که عکس ها را قبل از آپلود شدن در آی کلود بررسی می کند.

ادامه مطلب

اپل

اپل تمام آیفون‌های سال ۲۰۲۲ را به ۵G مجهز می‌کند

اپل که سال گذشته گوشی‌های آیفون خود را در دو مدل ۵G و ۴G ارائه کرده بود در سال آینده قرار است برای اولین بار تلفن‌همراه ارزان خود را نیز تغییر داده و تمام آنها را به ۵G مجهز کند.

ادامه مطلب

ایفون مینی

اپل ساخت آیفون‌های مینی را متوقف کرد

بر اساس اخبار اخیرا منتشر شده، شرکت اپل پیش از فرا رسیدن سومین سالگرد عرضه گوشی‌های آیفون مینی تولید این سری را متوقف کرده است.

ادامه مطلب