پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
اپل
اپل و گوگل

توضيح وزير ICT درباره حذف اپليکيشن‌هاي ايراني توسط اپل و گوگل

وزير ارتباطات با بيان اينکه در حوزه مارکتينگ اندرويدي تا حدود زيادي بي‌نياز از خدمات بيروني هستيم، درباره لزوم تلاش براي ايجاد استراتژي در حوزه موبايل و کسب‌وکارهاي نوپا در راستاي g محدوديت‌ها و کسب بازارهاي بين‌المللي توضيح داد.

ادامه مطلب

هواوي

هواوي با شکست اپل دومين برند محبوب گوشي دنيا شد

بر اساس نتايج يک بررسي، شرکت چيني هواوي با پشت سرگذاردن اپل به دومين برند برتر توليدکننده گوشي‌هاي هوشمند مبدل شد. رتبه اول در اين زمينه همچنان در اختيار سامسونگ است.

ادامه مطلب

ظريف

پيگيري حذف اپليکيشنهاي ايراني از اپل توسط وزارت خارجه

وزير ارتباطات گفت: مساله حذف اپلکيشنهاي ايراني در اپل توسط دکتر ظريف و وزارت امور خارجه در حال پيگيري است و اين مساله حل خواهد شد.

ادامه مطلب

اپل

لزوم برخورد قاطعانه3 وزیر برای مقابله با اقدام اپل

عضو هیات مدیره اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی معتقد است که برای مقابله با اقدام شرکت اپل در حذف اپلیکیشن ها از اپ استور، وزرای ارتباطات، امور خارجه و صنعت باید قاطعانه برخورد کنند.

ادامه مطلب

اپ استور

شرکت اپل نرم افزارهاي ايراني را تحريم کرد

در هفته هاي اخير بسياري از نرم افزارهاي ايراني فعال در زمينه تحويل غذا، خريد اينترنتي و ساير خدمات از اپ استور حذف شده اند.

ادامه مطلب

ايفون8

عملکرد اسکنر سه بعدي «آيفون 8 » در ميليونيومي از ثانيه

شنيده‌ها حاکي از آن است که اسکنر سه بعدي فناوري تشخيص چهره «آيفون 8 » که براي اولين بار توسط شرکت "اپل" به کار گرفته شده در کسري از ثانيه عمل مي‌کند.

ادامه مطلب

اپل واچ

تصميم اپل براي ارائه خدمات درماني با ساعت

شرکت اپل هفته گذشته با شرکت Aetna با هدف ارائه خدمات بهداشتي ساعت اپل به ميليونها مشتري اين شرکت، به بحث و گفت‌وگو پرداخت.

ادامه مطلب

اپل واچ ? همراه با آيفون هاي جديد

اپل واچ 3 همراه با آیفون های جدید رونمایی می‌شود

بر اساس اطلاعات بدست آمده، اپل قصد دارد آیفون های جدید را در شهریور ماه رونمایی کند اما خبر دیگر آن است که احتمالاً این شرکت، ساعت هوشمند اپل واچ 3 را نیز همراه آیفون های جدید ارائه کند.

ادامه مطلب

گوگل و اپل

باج 3 میلیارد دلاری گوگل به اپل برای اول ماندن

گوگل و اپل ممکن است در حوزه تکنولوژی با هم رقابت کنند اما با این وجود، با یکدیگر شریک نیز هستند. اخیراً گزارشی منتشر شده که در آن نشان از قرارداد میلیاردی بین گوگل و اپل است.

ادامه مطلب

اپل

تغيير آيکون برنامه‌هاي اصلي آيفون در IOS 11

شرکت "اپل" در سيستم عامل جديدش پس از چندين سال آيکون برخي برنامه‌هاي اصلي آيفون را بازطراحي کرده و تغيير داد.

ادامه مطلب