شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
بازيهاي-رايانه-اي
بازي هاي رايانه اي

از 15 تا 20 مهر ماه

دومین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای خلیج‌فارس برگزار می‌شود

دومین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس از 15 تا 20 مهر ماه 1394 با شرکت رشته‌های مختلف برگزار و ثبت‌نام این مسابقات از یک مهر آغاز می‌شود.

ادامه مطلب

بازيهاي رايانه اي

تغییر دیدگاه عمومی نسبت به بازی‌های رایانه‌ای

دبیر همایش بازی‌های رایانه‌ای، چالش‌ها و فرصت‌ها گفت: هدف اصلی این همایش تغییر دیدگاه عمومی نسبت به بازی‌های رایانه‌ای است.

ادامه مطلب

بازيهاي رايانه اي

راهیابی 149 اثر در مرحله داوری پنجمین دوره جشنواره بازی های رایانه ای تهران

پس از پایان مهلت ارسال اثر به پنجمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای و دسته‌بندی آثار، این دوره از جشنواره با 149 اثر ثبت شده وارد مرحله داوری شد.

ادامه مطلب

فناوري

دنیای بازی‌های ویدیویی متحول می‌شود

هولولنزهای مایکروسافت برای دسترسی به خدمات واقعیت مجازی اجرای بازی های ویدیویی را متحول کرده و در رقابت با سونی امکانات تازه ای را به ارمغان می آورد.

ادامه مطلب

بازيهاي رايانه اي

قائم مقام بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تاکید کرد

بازی‌های رایانه‌ای خارجی جمع‌آوری نمی‌شوند

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای اعلام کرد: جمع‌آوری بازی‌های رایانه‌ای خارجی از بازار ایران، موضوعی است که چندی پیش در رسانه‌ها مطرح شد و نگرانی برخی کاربران بازی‌های رایانه‌های در ایران را به دنبال داشت که ممکن است دیگر نتوانند از بازی‌های روز دنیا استفاده کنند اما این تنها یک برداشت اشتباه از یک خبر است.

ادامه مطلب

بازيهاي رايانه اي

پنجمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران

فراخوان پنجمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران منتشر شد

ادامه مطلب

تیک نیوز

انتشار فراخوان پنجمين جشنواره بازي‌هاي رايانه‌اي تهران

فراخوان پنجمين جشنواره بازي‌هاي رايانه‌اي تهران منتشر شد و بر اساس اين فراخوان مهلت ارسال آثار هم تا 31 خرداد ماه 94 تعيين شده است.

ادامه مطلب

اينترنت

آخرين مهلت دريافت مجوز فروشگاه‌هاي الکترونيکي بازي اعلام شد

فروشگاه‌هاي الکترونيکي که بازي‌هاي رايانه‌اي عرضه مي‌کنند تا پانزدهم خرداد سال جاري مهلت دارند مجوز فعاليت خود را دريافت کنند.

ادامه مطلب

تیک نیوز

نقد بازی‌های رایانه‌ای، به معنای نفی آن‌ها نیست

یک کارشناس بازی‌های رایانه‌ای گفت: نقد بازی‌های رایانه‌ای، به معنای نفی آن‌ها نیست چرا که قطعا می‌توان با استفاده از این بازی‌ها به اقدامات موثری برای پیشرفت در علم و تکنولوژی دست یافت.

ادامه مطلب

تیک نیوز

بازی های واقعیت مجازی وارد مرحله جدیدی می شوند

اخبار دنیاب واقعیت مجازی این روزها پایان ندارد.تمامی کمپانی های وابسته به VR دست به دست یکدیگر به دنبال بالا بردن زیرساخت ها و رفع نقص تکنولوژی واقعیت مجازی هستند.

ادامه مطلب