شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
بانک
بانک

برای فعالیت در سال ۱۴۰۰؛

بانک‌ها پنجشنبه ۵ فروردین باز می‌شوند

نخستین روز کاری بانک‌ها در سال ۱۴۰۰، پنجشنبه ۵ فروردین خواهد بود.

ادامه مطلب

بانک

نحوه فعالیت بانک‌های دولتی از اول آذرماه ۹۹

به گفته دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی، طبق این بخشنامه کارکنان بانکها در شهرهای وضعیت «زرد» با ۱۰۰ درصد پرسنل، در شهرهای وضعیت «نارنجی» با دو سوم پرسنل و در شهرهای وضعیت «قرمز» نیز با حضور ۵۰ درصد کارکنان فعالیت خواهند داشت.

ادامه مطلب

بانک ها

چگونگی فعالیت بانک‌ها در صورت تعطیلی تهران

دبیر کانون بانک‌های خصوصی و موسسات اعتباری گفت: در صورت تعطیلی تهران به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا، بانک‌ها خدمات غیرحضوری و الکترونیکی خود را ادامه می‌دهند و پیشنهاد می‌کنم تا در مناطق بزرگ استان‌ها شعبی از بانک‌ها به صورت کشیک فعال باشد.

ادامه مطلب

نمايشگاه بورس

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه

نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (FINEX 2019 ) از 2تا 5 اردیبهشت‌ماه با حضور ایرانسل برگزار می‌شود.

ادامه مطلب

تلگرام

مراقب کانال های جعلی منتسب به بانک ها در شبکه اجتماعی تلگرام باشید

چندی است تبلیغات در فضای مجازی رشدی چشمگیر داشته و ایجاد کانال های تبلیغاتی توسط کاربران رو به افزایش است. بنا بر گزارش های رسیده از برخی از بانک ها، کانال هایی تبلیغاتی در شبکه اجتماعی تلگرام با نام آنها و با هدف کلاهبرداری ایجاد شده است.

ادامه مطلب

تلفن همراه - هک - تروجان

هشدار به کاربران موبایل بانک‌ها

تروجان خطرناک بانکی در دستگاه‌های اندرویدی

ماه گذشته برخی برنامه‌های کاربردی حاوی تروجان شناسایی شدند که خود را به جای برنامه‌های قانونی و مجاز موسسات مالی و بانک‌ها معرفی کرده اند.

ادامه مطلب

پست

عضو هيات مديره شرکت پست تاکيد کرد:

فعاليت بانک ها با واگذاري برخي امور به پست اقتصادي تر مي شود

عضو هيات مديره شرکت پست گفت: امروزه موسسات مالي و شرکت هاي موفق دنيا به واسطه برون سپاري بسياري از امور اجرايي، عرصه فعاليت هاي خود را گسترش بخشيده اند، بر اين اساس بانک ها نيز مي توانند با واگذاري برخي امور به پست، زمينه اقتصادي تر نمودن فعاليت هايشان را فراهم آوردند.

ادامه مطلب

مدیرعامل شرکت مبین نت خبر داد:

ایجاد شبکه بانکی با استفاده از فناوری وایمکس

مدیرعامل شرکت مبین نت با اشاره به گستردگی‌ شبکه وایمکس در سراسر کشور و اینکه به لحاظ دسترسی به شبکه سرعتش بیشتر از سایر فناوری‌هااست، گفت: در این بحث ما سعی‌مان بر این است در عین حالی که ارایه خدمات اختصاصی را به مشترکان می‌دهیم بتوانیم روی همان سرویس اینترنت را نیز به آنها بدهیم تا کاربران در آن واحد از دو دستگاه برای شبکه اختصاصی و شبکه اینترنت استفاده کنند.

ادامه مطلب

هراتيان

قائم مقام معاونت توسعه مدیریت وامور پشتیبانی وزارت ارتباطات:

بانک‌ها بهترین مشتریان اپراتورهای وایمکس خواهند بود

قائم مقام معاونت توسعه مدیریت و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اگر اپراتورهای وایمکس بتواند شبکه اختصاصی مجازی (VPN) و امنیت مورد نیاز بانک‌ها را تامین کنند، بانک‌ها یکی از بهترین مشتریان اپراتورهای وایمکس خواهند بود.

ادامه مطلب