جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
تبلت
فيس بوک

تبلت اختصاصي فيس بوک براي تماس هاي ويدئويي

فيس بوک که مدتي است توليد سخت افزارهاي اختصاصي خود را آغاز کرده، قصد دارد تبلت خاصي توليد کند که براي برقراري تماس هاي ويدئويي با کيفيت به کار مي رود.

ادامه مطلب

تبلت

تبلتي که جاي کاغذ را مي گيرد

عليرغم گذشت هزاران سال از اختراع کاغذ و توليد هزاران محصول رقيب براي آن در سال هاي اخير، هنوز استفاده از آن منسوخ نشده، اما سازندگان يک تبلت جديد مدعي منسوخ کردن کاربرد کاغذ شده اند.

ادامه مطلب

تلفن همراه - تبلت - تجارت

تبلت يا گوشي؟

بسياري از افراد در حال حاضر از بين گوشي‌هاي هوشمند و تبلت‌ها، يک دستگاه را انتخاب کرده و از آن استفاده مي‌کنند، اما کساني هم هستند که تازه مي‌خواهند وارد دنياي فناوري شوند و يا کساني که هنوز هم نمي‌دانند به هر دوي اين دستگاه‌ها نياز دارند و يا يکي از آنها برايشان کافي است.

ادامه مطلب

جهان

وسایل متصل به اینترنت به ۸ میلیارد عدد رسید

بررسی موسسه IHS نشان می‌دهد تا پایان سال 2015 تعداد ابزار و وسایلی که به اینترنت متصل هستند، به بیش از 8.1 میلیارد مورد رسیده است.

ادامه مطلب

تبلت - کامپيوتر -

اولين تبلت مجهز به سيستم عامل لينوکس در جهان معرفي شد!

تبلت هاي موجود در بازار همگي از انواع ويندوزي،اندرويد و مک هستند.اين سيستم عامل ها را همه ما مي شناسيم و شايد بارها با آنها کار کرده ايم.ريشه يا هسته و کرنل اصلي سيستم عامل هاي مورد نظر،ريشه در سيستم عامل هاي اصلي و نسخه کامپيوتر دارد.بيل گيتس و استيو جابز اگر در يک مورد حداقل تفاهم داشتند،اهميت سيستم عامل در استفاده از سخت افزار است.هر دو بر اين باور پايدار بودند.شايد اندرويد نسخه دسکتاپ نداشته باشد و نزديک ترين سيستم عامل قدرتمند به آن را کروم دانست،اما به واقع همچنان بر تخت سلطنت سيستم عامل هاي همراه خيمه زده است.

ادامه مطلب

لپ تاپ - مايکروسافت

مایکروسافت برای ساخت Surface Book چه مسیری را پیموده است؟

مایکروسافت معتقد است با این محصول، لپ‌تاپ را از نو اختراع کرده است! این محصول را حتی اگر اختراع دوباره لپ‌تاپ ندانیم، باید باز توجه ویژه‌ای به آن داشت. زیرا مایکروسافت مجموعه‌ای از دانش چندین ساله و تجربیات اخیر در بازار را کنار هم قرار داده تا بتواند چنین محصول ویژه‌ای را به بازار عرضه کند. در این مقاله بیش از آنکه به سخت‌افزار و مشخصات فنی بپردازیم، به پروسه‌ای که مایکروسافت برای طراحی این محصول طی کرده است خواهیم پرداخت تا ببینیم این محصول به چه نحوی می‌خواهد بازار اکنون و آینده را متحول کند.

ادامه مطلب

بازار - تبلت - تلفن همراه

راهنمای خرید تبلت با قیمت کمتر از 1 میلیون تومان

اولین بار که دستگاهی به عنوان تبلت به بازار عرضه شده بود که از قضا محصول اپل هم بود، یکی از سایت های معتبر حوزه فناوری به شوخی عکس ایپد را در کنار یک لوح سنگی قرار داده بود و امکانات لوح سنگی و تبلت را با هم مقایسه کرده بود که در آن زمان در کمال ناباوری لوح سنگی دست کمی از ایپد نداشت.

ادامه مطلب

بازار فناوري - تلفن همراه

تازه‌های بازار دیجیتال؛

گوشی مخصوص شبکه‌های اجتماعی و تبلت چند رسانه‌‌ای با پروژکتور 70 اینچ

گوشی V10 ال‌جی مخصوص شبکه‌های اجتماعی، Honor 7 هواوی، روتر‌‌های دوکاره سیم‌کارت خور و وای‌فای و تبلت چندرسانه‌ای با پروژکتور 70 از جمله کالاهای جدید این هفته در بازار دیجیتال هستند.

ادامه مطلب

تبلت - کودکان - آموزش

اجرای طرح آزمایشی تبلت دانش‌آموزی در 15 کلاس درسی

رئیس گروه هوشمندسازی مدارس وزرات آموزش و پرورش، استفاده از تبلت دانش‌آموزی در مدارس هوشمند و یکپارچه شدن 33 سامانه الکترونیکی تحت وب را از خدمات الکترونیکی این وزارتخانه اعلام کرد.

ادامه مطلب

تبلت

وضعیت سیستم عامل های تبلت ها در 2015 و 2019

در سال های اخیر به لطف حضور پررنگ موبایل های بزرگ(فبلت ها) در بازار و محبوبیت روز افزون آنها در میان کاربران فروش تبلت ها سیر نزولی داشته و بعید به نظر می رسد که این روند حداقل در آینده نزدیک تغییر کند.

ادامه مطلب