جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
تبلت
تبلت

قیمت انواع تبلت در بازار + توصیه‌هایی برای خرید

تبلت ها که طی سال های اخیر جای خود را میان کاربران بازکرده‌اند و حتی در مواردی زیادی به جای گوشی یا لپ‌تاپ مورد استفاده قرار می‌گیرند، رنج قیمتی از حدود 450 هزار تا پنج میلیون تومان در بازار لوازم دیجیتال دارند.

ادامه مطلب

تبلت

جهان فردا در تسخیر تبلت ها

نتایج پژوهش موسسه تحقیقاتی بین المللی (International Diamond Council (IDC در حوزه فناوری اطلاعات نشان می دهد که 40 درصد کاربران اینترنت می گویند: تبلت تنها ابزار کاری مورد استفاده آنهاست و براین مبنا تحلیلگران پیش بینی می کنند در آینده تبلت های همه کاره به طور کامل جای پی سی ها را بگیرند.

ادامه مطلب

تبلت

با تبلت جديد سامسونگ آشنا شويد

همين هفته‌ي پيش بود که آژانس TENAA مستقر در کشور چين به تبلت جديد سامسونگ با نام Galaxy Tab S2 8.0 دست پيدا کرد. خبري که بازتاب زيادي در رسانه‌ها داشت و باعث شد همه از برنامه‌ي اين شرکت کره‌اي براي ساخت تبلت جديدش با خبر شوند.

ادامه مطلب

تلفن همراه

هشدار نسبت به افزایش تبلت‌های تقلبی و غیراستاندارد در بازار

رییس اتحادیه فناوران رایانه نسبت به افزایش تبلت‌های تقلبی و غیراستاندارد در بازار هشدار داد و گفت: 90 درصد تبلت‌های تقلبی و غیراستاندارد از چین وارد می‌شوند.

ادامه مطلب

تلفن همراه

چگونه تبلت و نوت‌بوک‌ را تمیزکنیم؟

روزهای پایانی سال که اکثر ما خانه‌تکانی و تمیزکاری خانه و دفتر کار را تمام کرده و فرصتی برای استراحت می‌یابیم شاید بهترین زمان برای تمیزکاری نوت بوک تبلت و زدودن غبار یکسال پرکار از آنها باشد.

ادامه مطلب

بازار

گزارش از بازار فناوري؛

تبلتهاي ارزان قيمت پرفروش در بازار/ اقبال رايانه هاي زير يک ميليوني

تبلتهاي ارزان قيمت اين روزها سهم بيشتري از بازار مصرف خريداران رايانه هاي جيبي را نسبت به تبلتهاي گران قيمت به خود اختصاص دادند.

ادامه مطلب

تبلت

استفاده‌ی شبانه از تبلت، خواب انسان را دچار اختلال می‌کند

مطالعات جدید نشان می دهد که خواندن کتاب های الکترونیک با ابزارهایی مانند تبلت، خواب انسان را دچار اختلال می کند و بهتر است قبل از خواب کتاب های چاپی خواند.

ادامه مطلب

تبلت

تبلت رایگان تازه‌ترین روش جلب مشتری اپراتورهای مخابراتی

رقابت فزاینده اپراتورهای مخابراتی آنها را به اقداماتی همچون فروش تقریبا رایگان تبلت برای جلب مشتری واداشته است.

ادامه مطلب

تبلتي ارزان اما منحصر به فرد

تبلت جديد هوآوي با نام Huawei Honor T1 با قيمت 130 يورو و با داشتن قابليت‌هايي مانند صفحه نمايش 8 اينچي و دوربين VGA از ماه آينده به بازار فناوري ارائه خواهد شد.

ادامه مطلب

تلفن همراه

تصمیم جدید ستاد مبارزه با قاچاق کالا برای جلوگیری از قاچاق موبایل‌

معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: وارد کنندگانی که اقدام به واردات قانونی موبایل می‌کنند، شماره سریال‌ موبایل‌های وارداتی توسط آنها ثبت می شود و در اختیار گمرک قرار می‌گیرد که پیشنهاد کردیم این شماره سریال‌ها علاوه بر گمرک، در رگولاتوری نیز ثبت شوند.

ادامه مطلب