جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
تلفن-ثابت
مزاحمت تلفنی

توسط کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات؛

تعرفه ارائه خدمات تلفن ثابت در دفاتر پیشخوان تصویب شد

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، تعرفه ارائه خدمات تلفن ثابت در دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ICT روستایی و نیز دفاتر فروش حضوری اپراتورهای تلفن ثابت را به روزسانی و تصویب کرد.

ادامه مطلب

محمد رضا بیدخام

درآمد ماهانه هر خط تلفن ثابت ۶۴۰۰ تومان است/ ۲۱ هزار تومان در ماه برای نگهداری هر خط هزینه می‌شود

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: در شرایطی که تعرفه‌های مخابراتی مربوط به ۱۲ سال پیش است، راه‌اندازی و فروش تلفن ثابت اساساً برای مخابرات توجیه اقتصادی ندارد.

ادامه مطلب

تلفن ثابت

ریزمکالمات تلفن را چطور می‌توان دریافت کرد؟

خلاصه کارکرد شامل ریزمکالمات شهری، بین شهری، بین‌الملل، شبکه هوشمند و موبایل تلفن‌های شهری را می‌توان از پرتال شرکت مخابرات ایران دریافت کرد.

ادامه مطلب

سرویس های ویژه تلفن

با همکاری رگولاتوری و مرکز ملی رقابت؛

دستورالعمل صورتحساب تلفن ثابت تدوین شد

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از همکاری با مرکز ملی رقابت برای تدوین دستورالعمل صورتحساب تلفن ثابت خبر داد.

ادامه مطلب

تلفن ثابت

نحوه اعتراض نسبت‌ به صورت‌حساب تلفن ثابت

مالک یا مستاجر تلفن ثابت برای دریافت صورت‌حساب به‌روز میان‌دوره و پایان‌دوره خود می‌تواند از طریق پورتال شرکت مخابرات ایران مراجعه کرده و درصورت شکایت نسبت به ریز صورت‌حساب تماس‌های خود به تکمیل فرم حضوری اقدام کند.

ادامه مطلب

سرویس های ویژه تلفن

دردسر جدید مستاجران در جابه‌جایی/ خط تلفن ثابت دیگر منتقل نمی‌شود؟

مدتی است که مخابرات درخواست انتقال خط را نمی‌پذیرد. آیا خط تلفن ثابت دیگر قابل انتقال نیست؟ فارس این موضوع را پیگیری کرده است.

ادامه مطلب

فرشید ایزدی

مدیر مخابرات فارس اعلام کرد:

بیش از ۱۰۰۰ روستای فارس ADSL دارد/ همراه با نهضت تکنولوژی پیش می‌رویم

مدیر شرکت مخابرات استان فارس گفت: از ۳۴۱۶ روستای دارای ارتباط تلفن ثابت در این استان ساکنان ۱۱۱۸ روستا از اینترنت خانگی پرسرعت (ADSL) بهره‌مند هستند.

ادامه مطلب

مخابرات

سامانه ۲۰۰۰ سریعترین و مطمئن ترین روش پرداخت قبوض تلفن ثابت

مشتریان تلفن ثابت مخابرات در استان تهران برای جلوگیری از قطع ارتباط، صورتحساب تلفن خود را در آخر هر ماه از طریق سامانه ۲۰۰۰ پرداخت نمایند.

ادامه مطلب

صدري

مدیرعامل مخابرات اعلام کرد

رتبه نهم ایران در دنیا از نظر تعداد مشترکان تلفن ثابت

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: این شرکت 62درصد سهم بازار ADSL کشور را در اختیار دارد و از لحاظ تعداد مشترکان تلفن ثابت در دنیا رتبه 9را کسب کرده‌ایم.

ادامه مطلب

قبض تلفن

ادامه کشمکش بر سر «آبونمان» تلفن ثابت مخابرات

در حالي‌ که ديوان عدالت اداري همچنان بر رأي صادرشده درباره ممنوعيت دريافت آبونمان تأکيد مي‌ورزد، وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات در دفاع از مصوبه سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي براي دريافت آبونمان، ابطال رأي صادرشده را درخواست کرده است.

ادامه مطلب