شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
توسعه-اقتصادي
اشتغال - کسب و کار

تاثير خدمات حوزه فناوري اطلاعات به ايجاد فضاي تازه براي اشتغال پايدار

معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات بعد از ظهر شنبه در ديدار با استاندار کرمان و سه هلدينگ بزرگICT، ارتباطات و فناوري اطلاعات را مبنا و زيرساخت توسعه دانست و افزود: با توجه به اقبال مردم به خدمات حوزه فناوري اطلاعات بايد از اين فضاي جديد در جهت ايجاد اشتغال پايدار و پويا، جذب سرمايه و خلق ثروت با مشارکت بخش خصوصي استفاده کنيم.

ادامه مطلب

واعظي

وزیر ارتباطات اعلام کرد

اختصاص ۱۱۰ میلیارد تومان برای صیانت از فضای مجازی طی سه سال

وزیر ارتباطات بر لزوم ایجاد شبکه ملی مجازی و جایگزین شدن این شبکه برای ارتباطات عمومی با همان جذابیت های شبکه های مجازی تاکید کرد.

ادامه مطلب

شهر - هند - پالاوارام

تشویف مصرف کنندگان به سرمایه گذاری در سیستم فاضلاب شهری

بهداشت یکی از ستونهای اصلی شهر های هوشمند محسوب می شود که یکی از اولویت های اساسی زندگی بشری را شکل می دهد.یکی از پروژه های محلی دولت هند با مشارکت مردم شهر پالاوارام انجام شده است تا کیفیت سلامت زندگی شهری در این مناطق را افزایش دهد.

ادامه مطلب

وزير تعاون - واعظي

ایجاد 120 هزار فرصت شغلی ICT در کردستان

ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست توسعه کسب و کار و اشتغال در حوزه ICT در استان کردستان با اشاره به اینکه می توان در زمینه ICT و گردشگری با ارزش افزوده بالا اشتغال آفرینی کرد، اظهار داشت: بر اساس بررسی های صورت گرفته، جهت گیری شغل به سمت خدمات مولد است و باید از ظرفیت های خالی در این بخش از خدمات عمومی استفاده برد.

ادامه مطلب

رشد - کسب و کار -

معاون وزیر ارتباطات خبر داد؛

اولویت‌های سرمایه‌گذاری فناوری اطلاعات در استانها شناسایی شد

معاون امور استانهای وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از شناسایی اولویتهای سرمایه گذاری بخش خصوصی حوزه فناوری اطلاعات در استانها خبر داد و گفت: فضا برای توسعه خدمات ICT در استانها باز شده است.

ادامه مطلب

واعظي - وزير ارتباطات

واعظی: دولتی فراجناحی ساختیم/تمرکز وزارتخانه‌ها امسال روی اشتغال است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: یکی از برنامه مهم دولت ایجاد همدلی، وحدت و انسجام ملی بین مردم، قوای سه گانه و دستگاه‌های مختلف است که در این موضوع اول از خودمان شروع کردیم و به جای اینکه دولتی مقابل دیگران ایجاد کنیم، دولتی فراجناحی ساختیم.

ادامه مطلب

فناوري

اجرای طرح‌های کلان ملی درحوزه فناوری‌های پیشرفته کلید توسعه کشور

دبیرستاد توسعه علوم وفناوری های سلول­های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: اجرایی سازی طرح های کلان ملی درحوزه فناوری های پیشرفته، کلیدی درتوسعه کشور است واین امر تنها با گردهمایی محققان و پژوهشگران در حوزه­های مختلف علمی محقق خواهد شد.

ادامه مطلب

باندپهن

یکی از شاخص های اصلی توسعه دسترسی به باند پهن است

فناوری های نوین تاثیر شگرفی بر زندگی بشر امروز وابعاد اقتصادی ،اجتماعی ،سیاسی و فرهنگی جامعه داشته است به نحوی که امروزه یکی از شاخص های اصلی توسعه دسترسی به باند پهن است .

ادامه مطلب

بودجه - اقتصاد - پول

بر اساس برنامه ششم توسعه باید محقق شود

سهم 90 هزار میلیارد تومانی کشور از اقتصاد ICT

معاون حقوقی امور دولت، مجلس و امور استانهای وزارت ارتباطات عنوان کرد که بر اساس برنامه ششم توسعه سهم کشور از اقتصاد ICT باید به 90 هزار میلیارد تومان برسد.

ادامه مطلب

اقتصاد - فضاي مجازي - مهندسي اجتماعي

نرخ رشد اقتصادی ایران بیش از 6 درصد

وزیر دادگستری گفت: در پسابرجام، ایران در زمینه توسعه و رشد اقتصادی جزء کشورهای بسیار مساعد و جذاب برای سرمایه‌گذاری پیش‌بینی می‌شود که دارای رشد اقتصادی بیش از 6 درصد است.

ادامه مطلب