شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
داوود-زارعيان
زارعيان

مخابرات ايران فروشگاه‌هاي برند راه مي‌اندازد

معاون امور مشتريان شرکت مخابرات ايران گفت: تصميم داريم فروشگاه‌هاي برند ايجاد کنيم تا استانداردهاي ارائه خدمات را به نحو مطلوب سراسري کنيم که هر ميز پاسخگو به مشتري، داراي کاتالوگ سرويس و امکان حل مسئله و مشکل مشتري را داشته باشد.

ادامه مطلب

اينترنت

اينترنت غيرحجمي قابل اجراست

معاون شرکت مخابرات ايران با اشاره به طرح غيرحجمي کردن اينترنت گفت که چون پهناي باند و سياست‌گذاري در اختيار دولت است، به نظر مي‌رسد اين طرح شدني باشد.

ادامه مطلب

داود زارعيان

معاون شرکت مخابرات مطرح کرد

تغییر ساختار واگذاری اینترنت/700هزار نفر در تهران اینترنت نامحدود دارند

معاون شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه هر مصوبه‌ای توسط کمیسیون تنظیم مقررات تصویب شود، منافع شرکت‌های FCP و منافع مشترک را در نظر می‌گیرد، گفت: اگر سازمان تنظیم مقررات مصوبه‌ای برای ارائه‌ی سرویس نامحدود ارئه دهد، ساختار دریافت اینترنت از زیرساخت و واگذاری به مشترکان تغییر خواهد کرد و مخابرات نیز تابع تصمیمات جدید خواهد بود.

ادامه مطلب

زارعيان

معاون شرکت مخابرات:

براي تغيير نام يا وصل تلفن به حضور مالک نيازي نيست

معاون امور مشتريان شرکت مخابرات ايران با تاکيد بر تلاش براي ساده‌سازي ارائه خدمات مخابرات، از حذف حضور مالک براي تغيير نام خط تلفن و وصل کردن يک‌طرفه تلفن‌هايي که به علت بدهي صورت دوطرفه قطع شده بودند خبر داد.

ادامه مطلب

داود زارعيان

دکتر زارعیان معاون مشتریان شرکت مخابرات:

اینترنت حجمی با سرعت بالا به نفع مشترکین است

معاون مشتریان شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه اینترنت حجمی با سرعت مناسب از نظر تعرفه‌ و امکانات برای مشترکان به سود مشترک است، از تفکیک تعرفه اینترنت داخل از بین‌الملل توسط مخابرات در برخی استان‌ها خبر داد.

ادامه مطلب

تلفن همراه

یک مقام مسئول در شرکت مخابرات :

رجیستری گوشی موبایل امسال اجرایی می‌شود/ دورزدن اپراتور با تغییر سریال گوشی

یک مقام مسئول در شرکت مخابرات گفت: پس از یکبار اجرای ناموفق طرح رجیستری گوشی موبایل در سال 85، امسال با رفع ایرادات قبلی این طرح برای دومین بار در کشور اجرا می شود.

ادامه مطلب

زارعيان

آغاز بهره‌برداری از 142 میلیارد تومان پروژه‌ مخابراتی در دهه فجر

مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات گفت:‌ شرکت مخابرات ایران دهه فجر امسال از 2 هزار پروژه‌ خود که بیش از 140 میلیارد تومان برای آنها هزینه کرده، بهره‌برداری می‌‌کند.

ادامه مطلب

زارعيان

مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران:

نهایی شدن پروژه ACS معطل هماهنگی با تولیدکنندگان محتوا است

به گفته مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران پروژه ACS از نظر فنی آماده است و اگر بتوانیم به لحاظ تامین محتوا با صدا و سیما و دیگر تولید کنندگان محتوا به نتیجه برسیم این موضوع تا پایان امسال به نتیجه خواهد رسید.

ادامه مطلب

زارعيان

ظرفیت چند میلیونی اینترنت پرسرعت در کشور خالی مانده است

ایران حداقل ظرفیت 10 میلیون مشترک اینترنت پرسرعت را داشته و بازار ADSL کشورمان توانایی و قابلیت 9 میلیون ظرفیت ADSL دیگر را نیز داراست که فعلا این ظرفیت خالی است.

ادامه مطلب

تلفن ثابت - آواي انتظار

پایان عملیات بازسازی تلفنهای شهران/ برقراری ارتباط ?? هزار خط

معاون شرکت مخابرات ایران از پایان عملیات بازسازی کابل های آسیب دیده منطقه شهران و برقراری مجدد ارتباطات ?? هزار خط در این منطقه خبر داد.

ادامه مطلب