شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

آغاز بهره‌برداری از 142 میلیارد تومان پروژه‌ مخابراتی در دهه فجر

زارعيان

دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۸:۰۰


مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات گفت:‌ شرکت مخابرات ایران دهه فجر امسال از 2 هزار پروژه‌ خود که بیش از 140 میلیارد تومان برای آنها هزینه کرده، بهره‌برداری می‌‌کند.

وایمکس نیوز - داوود زارعیان از افتتاح 2 هزار و 344 پروژه مخابراتی توسط شرکت مخابرات در دهه فجر خبر داد.
مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه در دهه فجر امسال در اکثر استان‌ها، پروژه‌های آماده افتتاح داریم، افزود: تعداد 2 هزار و 344 پروژه با سرمایه 142 میلیارد تومان در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
وی بیان کرد: این تعداد پروژه در 19 استان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. در استان‌هایی که پروژه نداریم نیز علت آن است که پروژه‌های آماده همزمان با سفر ریاست جمهوری به آن استان‌ها مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌ است.
این مقام مسوول در شرکت مخابرات ایران ادامه داد: این پروژه‌ها در استان‌های مرکزی، آذربایجان شرقی، قزوین، کردستان، کرمانشاه، خوزستان، ایلام، هرمزگان، خراسان جنوبی،‌ فارس، گلستان، قم، اردبیل، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، تهران، یزد و البرز به بهره برداری خواهند رسید.
زارعیان با بیان اینکه بیشترین حجم پروژه‌ها متعلق به استان سیستان و بلوچستان است، گفت: تعداد 998 پروژه با سرمایه 13 میلیارد تومان دهه فجر امسال در استان سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود که بیشتر این پروژه‌ها در زمینه توسعه ارتباطات در نقاط روستایی (شامل دفتر مخابراتی و ICT روستایی) است.
وی در خصوص موضوعات پروژه‌ها نیز عنوان کرد: پروژه‌های امسال شامل مراکز سوئیچ، دفتر مخابرات روستایی، دفاتر ICT روستایی، آنتن BTS، پروژه فیبر نوری، پروژه دیتا و پروژه‌های ساختمانی است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو