یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
دولت
کابل

مخابرات دنبال نخود سیاه/ دولت در صدد تصاحب دارایی

در شرایطی که مدت‌هاست رابطه بین مخابرات و وزارت ارتباطات تیره و تار شده و اخیرا شنیدیم که وزارت ارتباطات قول مساعدت به این شرکت را در صورت ارائه برنامه توسعه‌ای داده اما ظاهرا داستان چیز دیگری است و برای تصاحب دارایی‌های آن خط و نشان کشیده شده است.

ادامه مطلب

مخابرات

مدیرعامل سابق مخابرات خبر داد

خیز دولت برای بازپس‌گیری بخش‌هایی از مخابرات

مدیرعامل سابق مخابرات گفت: ایده بازگرداندن سیم مسی و داکت‌های مخابرات به دولت از سوی طرفداران دولت بزرگ مطرح می‌شود که بهترین پیشنهاد برای مالک مخابرات است و ?? درصد کارمندان مخابرات معادل ?? هزار نفر را به دولت بازمی‌گرداند.

ادامه مطلب

کابل مسي - مخابرات

رئیس دفتر فناوری های نوین مرکز پژوهش های مجلس :

بازپس‌گیری سیم مسی از مخابرات با یک بند ممکن نیست

رئیس دفتر فناوری‌های نوین مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: درج یک بند در برنامه ششم برای رفع انحصار سیم مسی، حوضچه‌ها، داکت‌ها و دکل ها کافی نیست و سازوکار این موضوع باید در مجلس و طی تصویب برنامه ششم نهایی و مصوب شود.

ادامه مطلب

کابل - اينترنت

دولت بر اساس برنامه ششم خواستار باز پس‌گيري سيم مسي شد

مخابرات:جنس فروخته شده که پس گرفته نمي شود!

يکشنبه صبح رييس جمهور لايحه برنامه ششم توسعه اقتصادي کشور را در حالي براي تصويب در اختيار مجلس شوراي اسلامي گذاشت که در بخشي از آن وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، مکلف به رفع انحصار شبکه سيم مسي، کابل و داکت مخابراتي و بازپس گيري آن از شرکت مخابرات ايران شد.

ادامه مطلب

کابل

الزامات برنامه ششم توسعه؛

دولت مکلف به باز پس‌گیری شبکه سیم مسی از مخابرات شد

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در لایحه برنامه ششم توسعه، مکلف به رفع انحصار شبکه سیم مسی، کابل و داکت مخابراتی و بازپس گیری آن از شرکت مخابرات ایران شد.

ادامه مطلب

تلفن همراه - پيامک

در لایحه بودجه ۹۵ پیش‌بینی شد

درآمد ۴۰۰ میلیارد تومانی دولت از افزایش قیمت پیامک

دولت در لایحه بودجه سال آینده ۴۰۰ میلیارد تومان را به عنوان درآمد حاصل از افزایش قیمت هر پیامک پیش‌بینی کرده است.

ادامه مطلب

تلفن همراه

در بودجه 95 پیش‌بینی شد

درآمد 600 میلیارد تومانی دولت از بدهی معوق اپراتورهای مخابراتی

درآمد دولت از حق امتیاز شبکه 3 هزار و 640 میلیارد تومان و از محل بدهی‌های معوق اپراتورهای مخابراتی در بودجه سال آینده600 میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

ادامه مطلب

اينترنت - کابل

عضو کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات؛

نحوه درآمدزایی دولت از محل فروش پهنای باند تغییر می‌کند

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به دنبال تصویب طرحی است که براساس آن نحوه درآمدزایی دولت از محل فروش پهنای باند اینترنت تغییر خواهد کرد.

ادامه مطلب

مخابرات

جزئیات طرح مجلس برای بازگرداندن مخابرات به دولت

در طرحی که دو ماه پیش احمد توکلی برای بازگشت مخابرات به دولت تهیه کرد و اکنون در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفته، سیاست‌گذاری و نظارت عالیه بر شبکه‌های سیم مسی، ودایع و تهاتر بدهی از اموال مخابرات دیده شده است.

ادامه مطلب

ايرانسل

ابعاد جدید در پرونده 7 ساله بورسی‌ شدن ایرانسل

از الزام واگذاری ایرانسل در بورس هفت سال می‌گذرد که به تازگی مدیرعامل ایرانسل با اعلام رسمی مخالفت با بورسی شدن تاکید کرده: در شرایط فعلی بورس، واگذاری تیشه به ریشه زدن است و دولت حاضر نیست در حق خود، شرکای این پروژه و شریک خارجی ایرانسل چنین اجحافی کند.

ادامه مطلب