یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
سامانتل
اپراتورها

آیا اپراتورهای خودمختار، اخطار را جدی می‌گیرند؟

شبکه اجتماعی کلاب‌هاوس چهار روز قبل دچار اختلال شد، اختلالی که هیچ نهادی مسوولیت آن را نمی‌پذیرد، اما منجر به ضرب الاجل وزارت ارتباطات به سه اپراتورشد.

ادامه مطلب

سامانتل

به مناسبت سال نومیلادی

۶ گیگ اینترنت هدیه برای خانواده سامان فعال شد

روابط عمومی سامانتل از فعال شدن ۶ گیگ اینترنت هدیه سامانتل به خانواده سامان به مناسبت سال نو میلادی خبر داد.

ادامه مطلب

سامانتل

در نشست خبری مطرح شد

حس خوب مشتریان، سرفصل برنامه های پیش روی سامانتل

مهندس قهری مدیرعامل سامانتل، در نشست خبری با اصحاب رسانه که درحاشیه ی رونمایی از پوستر ۹ واره سامانتل برگزار شد با اشاره به شرایط کرونایی کشور گفت: وقتی ما رو در رو با هم صحبت می کنیم لبخندها حس مناسبی را منتقل می کنند که متاسفانه امروز ماسک ها احساسات آدمها را پنهان می کنند و ما نمی توانیم لبخندها را ببینیم.

ادامه مطلب

مهندس قهری

قهری بعنوان مدیرعامل سامانتل " اولین اپراتور نسل جدید تلفن همراه " منصوب شد

براساس مصوبه هیأت مدیره شرکت کیش سل پارس، اکبر قهری دومین مدیرعامل سامانتل از زمان تاسیس این اپراتور نسل جدید ( MVNO ) می باشد که به این سمت منصوب می شود.

ادامه مطلب

سامانتل

به مناسب روز پدر و روز جهانی مادر

سامانتل به همه ی مردم ایران هدیه می دهد

به مناسب سال روز میلاد مبارک امیرمومنان حضرت علی ( ع ) بعنوان روز پدر درجوامع اسلامی و تقارن آن با دومین یکشنبه از ماه می ( روز جهانی مادر )، سامانتل به قید قرعه به مردم ایران هدیه می دهد.

ادامه مطلب

مرتضوی

امضای تفاهم نامه همکاری مابین سامانتل و شرکت ایران ارقام

شركت های سامانتل و ایران ارقام با هدف استفاده از توان و ظرفیت های دوشرکت درجهت ارایه خدمات، پشتیبانی و خدمات پس ازفروش به مشترکین یکدیگر تفاهم نامه همکاری تدوین و امضاء کردند.

ادامه مطلب

مرتضوی

فیلم/ ارائه‌ی سرویس‌های سازمانی در حوزه‌‌های ثابت و همراه توسط اپراتور سامانتل

مدیرعامل اپراتور مجازی تلفن همراه سامانتل، گفت: در بعضی از سرویس‌های ارزش افزوده از جمله راهکارهای سازمانی، سرویس‌های پایه در حوزه‌‌های ثابت و همراه را ارائه می‌دهیم.

ادامه مطلب

ناصري

باحمايت سامانتل

همايش سيستم هاي الکترونيکي مخابراتي در استان قزوين برگزار شد

همايش فعالان صنف سيستم هاي الکترونيکي مخابراتي استان قزوين درروز 29 ديماه با شعار "حمايت از کالاي با گارانتي" و با حمايت سامانتل اپراتور نسل جديد تلفن همراه در سالن همايش کهرباي قزوين برگزار شد.

ادامه مطلب

قاصدک

عرضه پیش شماره های رند سیم کارت سامانتل در جشنواره قاصدک

سامانتل، اپراتور نسل جدید تلفن همراه، در مقطع زمانی ۹/۹/۹۸ تا ۹/۹/۹۹ جشنواره ای برای فروش پیش شماره های کم نظیر ۰۹۹۹۹ خود برگزار می کند.

ادامه مطلب

شهرهوشمند

تفاهم نامه اجرای پروژه شهرهوشمند درتله کام 2019 امضاء شد.

تفاهم نامه همکاری سه جانبه شرکت توسعه فناوری ارتباطات پاسارگاد آریان ( فناپ )، شرکت کیش سل پارس ( سامانتل ) و شرکت رهیاب گستران با هدف پیاده سازی پروژه های شهرهوشمند و اینترنت اشیاء بویژه درمناطق آزاد درسومین روز از نمایشگاه تله کام 2019 به امضارسید.

ادامه مطلب