شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
شرکت-هاي-اينترنتي
وحيدمختاري

توسط رگولاتوری؛

فعالیت شرکت های اینترنتی غیرمجاز متوقف شد

مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی منطقه شمال از توقف فعالیت 45 شرکت اینترنتی غیرمجاز در استانهای تهران، مازندران و البرز در شش ماهه اول سال 97خبر داد.

ادامه مطلب

کابل - اينترنت

کمیسیون تنظیم مقررات مصوب کرد؛

آیین نامه تعاملی مخابرات با شرکتهای اینترنتی/ جزئیات رفع انحصار

مصوبه جدید کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با رفع انحصار شرکت مخابرات ایران، امکان دسترسی به امکانات پایه مخابراتی در شبکه ارتباطی کشور را ، به تمامی شرکتها و اپراتورهای ارتباطی می دهد.

ادامه مطلب

اينترنت

اما و اگرهای تخفیف‌های اینترنتی

تخفیف‌هایی که رگولاتوری برای شرکت‌های اینترنتی در نظر گرفته خوب است اما این تخفیف‌ها با اما واگرهای فراوانی همراه است، از سوی دیگر در حالی که شرکت‌های اینترنتی از مدت‌ها پیش تخفیف‌های مربوطه را به مشترکان اینترنت می‌دهد اما این تخفیف‌ها به تازگی و در آبان‌ماه از سوی شرکت زیرساخت به ISPها داده شد.

ادامه مطلب

pap

تعدادي از شرکت‌هاي اينترنتي در نامه‌اي اعتراضي:

مدل ارتقاء پروانه‌هاي ارتباطي ثابت به انحصار خصوصي مي‌انجامد

تعدادي از شرکت‌هاي اينترنتي در اعتراض به اظهارات معاون رگولاتوري درباره عملکرد شرکت‌هاي اينترنتي خصوصي، روند تهيه پيش‌نويس مربوط به تغيير پروانه‌هاي ارتباطي ثابت را در راستاي ايجاد انحصار براي برخي شرکت‌ها دانسته‌اند.

ادامه مطلب

حسن کريمي

پاسخ شرکت زیرساخت به منتقدان کیفیت اینترنت

شرکتهای اینترنتی حداقل کیفیت را خریدند/ بهبود وضعیت اینترنت در آینده نزدیک

شرکت ارتباطات زیرساخت که طی روزهای گذشته مورد انتقاد برخی شرکتهای ارائه کننده خدمات اینترنت قرار گرفته به ارائه توضیحاتی در زمینه خدمات خود پرداخت و تاکید کرد: درحال حاضر تمام شرکتهای ارائه کننده اینترنت، سرویسهایی را با حداقل کیفیت خریداری کرده اند.

ادامه مطلب

کاربران اينترنت

نارضایتی از کم فروشی

روایت کاربرانی که از شرکت‌های اینترنتی به تنگ آمده‌اند

این روزها وضعیت عمومی اینترنت شرایط مناسبی ندارد؛ این موضوع تاحدودی همگانی است اما گاهی اوقات کاربران بعضی شرکت‌های اینترنتی سرعتی پایین‌تر از میزان خریداری شده را تجربه می‌کنند.

ادامه مطلب

سنجش سرعت اينترنت

جدول سرعت و کيفيت اينترنت

برترين شرکتهاي اينترنتي ارديبهشت ماه

فهرست برترين شرکتهاي ارائه دهنده سرويس اينترنت براساس سامانه سنجش سرعت و کيفيت اينترنت کشور و تست سنجش سرعت که از سوي کاربران اينترنتي انجام شده در ارديبهشت ماه امسال در 3 بازه زماني و 6 گروه اعلام شد.

ادامه مطلب

اينترنت

مشکل اینترنت کمبود پهنای باند است نه کم‌فروشی

کم‌فروشی به نوعی که از سوی دولت مطرح می‌شود مشکل اصلی اینترنت کشور نیست بلکه مشکل اصلی کمبود پهنای باند در اختیار شرکت های اینترنتی علیرغم افزایش روزانه کاربران اینترنت و نیاز آنها به پهنای باند است که به میزان کافی در اختیار ایشان قرار نمی‌گیرد.

ادامه مطلب

نقش اينترنت در اقتصاد

به دنبال افزایش تعرفه پهنای باند اینترنت،

لزوم بازنگری فرآیند ناکارامد تعرفه‌گذاری حوزه ICT

دبیر انجمن شرکت‌های اینترنتی کشور ضمن انتقاد از افزایش تعرفه‌های پهنای باند اینترنتی تاکید کرد: افزایش غیراصولی قیمت پهنای باند به کاهش کیفی خدمات دسترسی به اینترنت منجر خواهد شد.

ادامه مطلب

کرم پور

معاون فن‌آوری وزارت ICT خبر داد:

افزایش نظارت بر عملکرد شرکت‌های اینترنتی

معاون فن‌آوری و امور بین‌الملل، وزیر ICT از گسترش نظارت بر روی عملکرد شرکت‌های PAP خبر داد و خاطرنشان کرد: ‌ما به هر قدر که شرکت‌ها نیاز داشته باشند، پهنای باند در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم.

ادامه مطلب