شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
طرح-صیانت
فضای مجازی

ساترا: «طرح صیانت» قابل اصلاح است

مدیرکل صدور مجوز سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر گفت: طرح صیانت با همه محاسن و انتقاداتی که به همراه دارد در مجلس پیش می‌رود و بعید است اصل طرح نادیده گرفته شود، اما باید توجه داشت که این طرح قابل اصلاح است و کمیسیون‌های ویژه‌ای بدین منظور در نظر گرفته شده است.

ادامه مطلب

پلتفرم

پلتفرمها با طرح صیانت خدمات بهتری می دهند

معاون طرح و توسعه شبکه ملی اطلاعات با بیان اینکه روح حاکم بر طرح صیانت نهادسازی برای حفظ داده‌های ملی و داده‌های کاربر است، گفت: در صورت اعمال این مقررات، پلتفرم با کیفیت بهتری خدمات می‌دهد.

ادامه مطلب

مجلس

اعضای کمیسیون ویژه بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی مشخص شدند

نمایندگان مجلس در جلسات کمیسیون‌های مختلف، نمایندگان خود برای حضور در کمیسیون ویژه بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی را مشخص کردند.

ادامه مطلب

طرح صیانت

پیشنهاد مجمع تشکل‌های دانش‌بنیان برای پیگیری طرح صیانت از فضای مجازی

از سوی مجمع تشکل‌های دانش‌بنیان ایران و فدراسیون فاوا پیرامون طرح صیانت بیانیه مشترکی در زمینه قانون حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی منتشر شد.

ادامه مطلب

زارع پور

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس:

وزیر پیشنهادی ارتباطات صراحتاً با طرح «صیانت» موافق است

مجید نصیرائی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در واکنش به گفته‌های برخی نمایندگان مجلس که دلالت بر انتقاد وزیر پیشنهادی ارتباطات از طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی داشت اعلام کرده وزیر پیشنهادی ارتباطات صراحتاً با این طرح موافق است، البته نظرات کارشناسی دارد که کمیسیون فرهنگی مجلس از آن استقبال می‌کند.

ادامه مطلب

فضای مجازی

نصیرایی: نظرات خود را درباره طرح‌ صیانت در «پارلمان مجازی ایران» درج کنید

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از دغدغه مندان طرح صیانت از فضای مجازی خواست که نظرات خود را در پارلمان مجازی ایران درج کنند.

ادامه مطلب

فضای مجازی

صرفا تعیین نحوه بررسی طرح صیانت در مجلس تصویب شد

بنا بر اعلام مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی آنچه که صبح امروز در صحن علنی مجلس در خصوص طرح «حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی» به تصویب رسید صرفاً تعیین نحوه بررسی طرح در مجلس است.

ادامه مطلب

مجلس

بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در جلسه غیرعلنی مجلس

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس خبر داد که قرار است امروز در یک جلسه غیرعلنی ابعاد مختلف طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی برای نمایندگان مجلس توضیح داده شود.

ادامه مطلب