شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
قبض-موبايل
وي پي ان

سرقت از طـريق قبـض موبـايل

پرداخت WAP، يک روش پرداخت موبايل است که هزينه‌ها را به صورت مستقيم به قبض تلفن همراه کاربر منتقل مي‌کند به نحوي که کاربر نيازي به ثبت کارت بانکي يا تعيين اطلاعات ورود به حساب کاربري ندارد؛ تروجان‌ها با سوءاستفاده از اين قابليت مي‌توانند مبالغي را از کاربران به سرقت ببرند.

ادامه مطلب

قبض

سرنوشتي که با نپرداختن قبض موبايل در انتظار شماست

قطع شدن خط موبايل درصورتي که کاربر به پرداخت بدهي خود اقدام نکند، ممکن است براي هر يک از مشترکان خطوط دائمي رخ دهد. لازم است مشترکان اپراتورهاي همراه براي اينکه به رويه‌هاي قطع بدهي دچار نشوند، صورتحساب تلفن همراهشان را به موقع پرداخت کنند تا عدم پرداخت به سلب امتياز سيم‌کارت منجر نشود.

ادامه مطلب

قبض

عواقب عدم پرداخت قبض موبايل

مشترکان اپراتورهاي همراه براي اينکه به رويه‌هاي قطع بدهي دچار نشوند، لازم است صورتحساب تلفن همراه خود را به موقع پرداخت کنند. در غير اين صورت عدم پرداخت مي‌تواند به سلب امتياز سيم‌کارت منجر شود.

ادامه مطلب

قبض تلفن

شرايط پرداخت اقساطي قبض‌هاي موبايل

براي تقسيط بدهي تلفن‌هاي تخليه سلب امتيازي صرفا بايد مالک تلفن همراه به همراه کارت شناسايي معتبر به يکي از مراکز تلفن ثابت مراجعه کند.

ادامه مطلب

قبض

شرايط پرداخت اقساطي قبض‌هاي موبايل

اپراتور اول ارتباطي کشور براي پرداخت بدهي‌هاي مشترکان خود به شکل اقساطي، شرايطي را در نظر گرفته است.

ادامه مطلب

تلفن همراه - پيامک

دریافت کدام پیامک‌ها پولی است؟

برخی مشترکان معترض هستند که چرا با وجود لغو پیامک های تبلیغاتی همچنان بعضی از آنها را دریافت می کنند. احتمالا برای شما هم پیش آمده که پیامکی دریافت و فکر کنید تبلیغاتی است یا احساس کنید برای این پیامک‌ها از حساب شما پول کم می‌شود، اما متوجه نشوید کدام پیامک با هزینه و کدام پیامک به صورت رایگان برای شما ارسال می شود.

ادامه مطلب

تلفن همراه - پيامک

5 ابهام در قبوض موبایل/ شکایت مردم از ارقام غیرمعمول

شکایت مشترکان موبایل نسبت به درج هزینه در قبوض بابت اینترنتی که استفاده نکرده‌اند، پیامک ارزش افزوده‌ای که درخواست نداده‌اند، رومینگی که به قیمت نجومی منظور شده و تماس با کشور خارجی که روحشان از آن بی خبر است بخشی از ابهامات قبوض موبایل است، علت ابهامات را از اپراتور پیگیری شده است.

ادامه مطلب

اينترنت - تلفن همراه

شرایط پرداخت اقساطی قبض‌های موبایل

مشترکان سیم‌کارتهای دائمی همراه اول یک بار در سال می توانند قبض خود را به شکل اقساطی پرداخت کنند.

ادامه مطلب

موبايل

ردیف جدید درآمد عمومی دولت در قبوض موبایل+جدول

دو دوره‌ای است که در قبوض تلفن همراه بخش جدیدی به نام درآمد عمومی دولت اضافه شده است که برخی مشترکان درباره آن ابراز بی اطلاعی می‌کنند.

ادامه مطلب

قبض آبونمان

ماجرای بالا رفتن رقم قبض‌های موبایل+پاسخ همراه اول

برخی از مشترکان همراه اول در اوایل ماه جاری با رویت صورتحساب خود دچار حیرت شدند. به گفته آنان ارقام گنجانده شده در صورتحسابشان واقعی نبوده و معلوم نیست چرا چنین اتقاقی رخ داده است. البته همراه اول معتقد است که این مشکل مقطعی بوده و در حال حاضر برطرف شده است.

ادامه مطلب