یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
مدارس
مجلس

هوشمندسازی مدارس در سال 98نجام می شود

نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای به وزارت ارتباطات اجازه دادند پروژه‌های دولت الکترونیک و توسعه خدمات الکترونیکی ازجمله هوشمندسازی مدارس در سال 98 را انجام دهد.

ادامه مطلب

دولت الکترونيک

هوشمندسازي مدارس؛ قدم اول دولت الکترونيکي

در راستاي تحقق دولت الکترونيکي، يکي از وزارتخانه‌هايي که به دليل ماهيت آموزشي و تربيتي خود و ضروري بودن انجام حضوري اکثر وظايفش مشارکت مي‌کند، وزارت آموزش و پرورش است. اين وزارتخانه سعي کرده تا ضمن حفظ ماهيت ذاتي خود از فناوري‌هاي نوين نيز براي ايفاي بهتر وظايف آموزشي معلمان خود استفاده کند و با راه‌اندازي بخشي به نام "هوشمندسازي مدارس" سعي کرده تا اولين قدم را در مسير دولت الکترونيک در وزارت‌خانه خود برداشته است.

ادامه مطلب

نرم افزار

از پنجم مرداد تا 30 شهریور برگزار می‌شود

کمپین تابستانی یک میلیون برنامه‌نویس در مدارس حومه تهران

کمپین کدنویسی مدارس، از دوشنبه پنجم مرداد تا 30 شهریور در چهار دبستان حومه تهران برگزار می‌شود. این کمپین در نظر دارد یک میلیون دانش‌آموز ایرانی دست‌کم با یکی از زبان‌های برنامه‌نویسی آشنا باشند یا در آن بیشتر مسلط شوند.

ادامه مطلب

تقي پور

وزير ارتباطات:

20 هزار مدرسه مهر امسال به شبکه ملي اطلاعات وصل مي‌شود

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: فاز اول شبکه ملي اطلاعات در مهر ماه سال جاري با اتصال 20 هزار مدرسه به اين شبکه اجرايي مي شود.

ادامه مطلب

حکيم جوادي

رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران:

نهادینه کردن فرهنگ کاربری ICT باید از مدارس آغاز شود

اگر بخواهیم فرهنگ به کارگیری فناوری اطلاعات را در میان مردم نهادینه کنیم، باید این موضوع را با برنامه ریزی مناسب از سطح مدارس آغاز کرد.

ادامه مطلب

کودک

ارایه اینترنت رایگان به مدارس توسط شرکت‌های مخابراتی اردن

شرکت‌های مخابراتی اردن اعلام کردند برای انجام تعهدهای اجتماعی‌شان حاضرند که دسترسی رایگان به اینترنت را برای مدارس فراهم کنند.

ادامه مطلب