شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نرم-افزار
تیک نیوز

رییس اتحادیه صادرکنندگان نرم افزار پیش بینی کرد:

صادرات نرم افزار در سال آینده20 درصد افزایش خواهد داشت

رییس اتحادیه صادرکنندگان نرم افزار با تاکید براینکه اسناد صادرات بسیاری از شرکت های تولیدی داخل کشور به این اتحادیه ارایه نمی شود پیش بینی کرد که صادرات نرم افزار در سال 90 با 20 درصد رشد نسبت به سال گذشته روبرو شود.

ادامه مطلب

تیک نیوز

با امضاي تفاهمنامه اي سه جانبه؛

نحوه تسهيلات به صادرکنندگان نرم افزار اعلام شد

براساس تفاهمنامه سه جانبه ميان بانک توسعه صادرات، سازمان توسعه تجارت و اتحاديه توليدکنندگان و صادر کنندگان نرم افزار، تسهيلات بانکي مورد نياز براي توليد و صادرات نرم افزار اعطا مي شود.

ادامه مطلب

بازار گوشي

صنعت برنامه های تلفن همراه در سال 2011 به اوج می رسد

به گزارش شرکت بازار پژوهی گارتنر(Gartner) به لطف تقویت بازار آندروید(Android) گوگل، درآمد جهانی بازار برنامه‌های تلفن‌همراه در سال جاری میلادی حدود سه برابر می‌شود و به 15.1 میلیارد دلار می‌رسد.

ادامه مطلب

فيلترينگ

نسخه تصحیح شده نرم افزار فیلترینگ خانگی عرضه شد

معاون شورای عالی اطلاع رسانی در مورد بار گذاری نسخه تصحیح شده نرم افزار فیلترینگ خانگی گفت: این نسخه از نرم افزار به صورت رایگان در سایت اینترنتی شورای عالی اطلاع رسانی به نشانی www.scict.ir قابل دانلود است.

ادامه مطلب

محبوب ترين گوشي و نرم افزار نوکيا در سال 2010 مشخص شد

طبق يک نظرسنجي که نوکيا در اواخر سال 2010 در وبلاگ رسمي خود (http://conversations.nokia.com ) در خصوص انتخاب "بهترين گوشي و نرم افزار سال 2010" ترتيب داده بود نوکياN8 و Angry Birds توانستند به ترتيب عناوين محبوب ترين گوشي و نرم افزار را در سالي که گذشت بدست آورند.

ادامه مطلب

فيلترينگ

نرم‌افزار تشخیص و فیلترینگ خودکار تصاویر در ایران ساخته شد

محققان دانشگاه صنعتی شریف موفق به طراحی نرم‌افزار تشخیص و فیلترینگ تصاویر با پردازش تصویر و یادگیری ماشین با قابلیت تشخیص بیش از 90 درصد تصاویر غیر اخلاقی متداول شدند.

ادامه مطلب

مايکروسافت

مایکروسافت:

70 درصد کاربران خواهان مقابله با نرم‌افزارهای تقلبی هستند

مایکروسافت اعلام کرد: بررسی‌های این شرکت نشان می‌دهد که 70 درصد از کاربران محصولاتش از مقابله با عرضه کپی‌های غیرقانونی و تقلبی از نرم‌افزارهای مختلف حمایت می‌کنند.

ادامه مطلب

تیک نیوز

دانلود یک میلیون "اِنجیل" در پنج ماه

کاربران در طول پنج ماه از نرم افزار کتاب انجیل یک میلیون بار دانلود کردند.

ادامه مطلب

تیک نیوز

بازبینی و تدوین شاخص‌های به‌روز و صنعت نرم افزار در کشور

در حال حاضر روش تایید فنی نرم افزار قدیمی بوده و نیازمند بازنگری است در همین راستا سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با حمایت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایران به دنبال بازبینی و تدوین شاخص های به روز و متناسب با صنعت نرم افزار است.

ادامه مطلب