دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

محبوب ترين گوشي و نرم افزار نوکيا در سال 2010 مشخص شد


یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۵:۰۰


طبق يک نظرسنجي که نوکيا در اواخر سال 2010 در وبلاگ رسمي خود (http://conversations.nokia.com ) در خصوص انتخاب "بهترين گوشي و نرم افزار سال 2010" ترتيب داده بود نوکياN8 و Angry Birds توانستند به ترتيب عناوين محبوب ترين گوشي و نرم افزار را در سالي که گذشت بدست آورند.

وايمکس نيوز - براساس نتايج بدست آمده گوشي نوکياN8 با بيش از 62 درصد آراء در صدر بهترين گوشي هاي سال 2010 جاي گرفته است. بي شک دوربين 12 مگاپيکسلي و همچنين بدنه آلومينيومي به همراه امکان استفاده از سه صفحه نمايش در اين گوشي از مهمترين دلايل محبوبيت آن به شمار مي رود. جايگاه بعدي نيز در اين فهرست متعلق به گوشي نوکياE7 است. با وجودي که اين گوشي هنوز وارد بازار نشده ولي توانست بعد از نوکياN8 از سوي 12 درصد مصرف کنندگان به عنوان دومين گوشي محبوب سال 2010 انتخاب شود.
بيش از يک سوم مصرف کنندگان نيز در هنگام انتخاب بهترين نرم افزار به Angry Birds راي دادند. اين نرم افزار با ويژگي هاي جالب و منحصر به فرد خود با 31 درصد آراء توانست عنوان نخست را در فهرست بهترين هاي سال 2010 به خود اختصاص دهد. دومين نرم افزار محبوب نيز متعلق به Nokia Panorama است. اين نرم افزار به کاربران اين امکان را مي دهد تا با گوشي خود چشم اندازهايي خلاقانه و زيبا به وجود آورند.

 

 

منبع: روابط عمومي شرکت نوکيا در ايران

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو