شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
نظارت
کرم پور

معاون فن‌آوری وزارت ICT خبر داد:

افزایش نظارت بر عملکرد شرکت‌های اینترنتی

معاون فن‌آوری و امور بین‌الملل، وزیر ICT از گسترش نظارت بر روی عملکرد شرکت‌های PAP خبر داد و خاطرنشان کرد: ‌ما به هر قدر که شرکت‌ها نیاز داشته باشند، پهنای باند در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم.

ادامه مطلب

پست

مدیر روابط عمومی شرکت پست:

بسته‌های غیراخلاقی خارج از شبکه پست جابه‌جا می‌شوند

مدیر روابط عمومی شرکت پست با بیان اینکه این شرکت به تمامی کالاهایی که از طریق بازار الکترونیکی شرکت پست خرید و فروش می شود، نظارت دارد، اعلام کرد: خرید و فروش اینترنتی که خارج از شبکه رسمی پست کشور صورت می گیرد، ارتباطی به شرکت پست ندارد.

ادامه مطلب

تقي پور

وزیر ارتباطات اعلام کرد:

اگر در مزایده ترمینیشن تخلفی شده باشد، دستگاه‌های نظارتی پیگیری می‌کنند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به برگزاری مزایده ترمینیشن از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت و در پی آن انتقاد برخی شرکت های فعال در حوزه اینترنت از برگزاری این مزایده اعلام کرد: در صورت بروز تخلف، دستگاه های نظارتی این موضوع را بررسی خواهند کرد.

ادامه مطلب

مخابرات

در ایام نوروز؛

رگولاتوری بر شبکه اپراتورها نظارت می‌کند

رگولاتوری با پایش مستمر شبکه‌های اپراتورها و اعزام تیم‌های سیار برکیفیت شبکه‌ها در طول ایام نوروز نظارت می‌کند.

ادامه مطلب

كرم پور

کرم پور:

سالن مانيتورينگ IT سازمان رگولاتوري به بهره برداري رسيد

به گفته رييس سازمان تنظيم مقررات، با تلاش هاي صورت گرفته، شيفت آزمايشي مانيتورينگ فناوري اطلاعات کشور در سازمان رگولاتوري برقرار شد.

ادامه مطلب

رضواني

پایلوت سامانه نظارت آنلاین بر اپراتورها به زودی اجرا می شود

نحوه نظارت رگولاتورهای پیشرو در دنیا با دو مشخصه استمرار و پایداری نظارت بر عملکرد اپراتورها همراه است که با آنلاین بودن نظارت رابطه مستقیمی دارد. در این راستا سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز حدود دو سال است که در حال برنامه ریزی برای آنلاین کردن نظارت خود بر اپراتورهاست.آنچه در ادامه می خوانید مشروح کارگاه آموزشی دستاوردهای پژوهشی و فناوری سال 89 با موضوع نظارت آنلاین بر اپراتورهاست که توسط حسن رضوانی، معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در محل مصلی برگزار شد.

ادامه مطلب